Корпоративтік маркетинг

  • Зерттелетін сұрақтар: маркетингтік іс-шараларды жоспарлаудың негізгі әдістері; нарықты талдау, брендті басқару, баға белгілеу және нарықтағы тауарлар мен қызметтерді жылжыту; сату көлемін ұлғайту стратегиясын әзірлеу, сәтті мәмілелер жасау, сату тобын басқару, сатуды талдау және тұтынушыларды ұстап қалу. Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтік стратегияларды әзірлеу, нарық қажеттіліктерін зерттеу, бәсекелестерді талдау және брендтің бірегей позицияларын құру мүмкіндігіү
  • Образовательная программа 7M04108 Басқару және құқық (eMBA)
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top