Өнімдер мен жобаларды басқару

  • Зерттелетін сұрақтар: ұйымдардағы өнімдер мен жобаларды басқарудың рөлі; нарықты талдау, тұтынушыларды зерттеу, мүмкіндіктерге басымдық беру және өнімнің өмірлік циклін басқаруды қоса алғанда, өнімді басқарудың негізгі принциптері, әдістемелері мен негіздері; көлемі, мерзімі, бюджеті және ресурстарды бөлу сияқты факторларды ескере отырып, жобаларды жоспарлау, орындау және бақылау; нарықтық мүмкіндіктерді анықтауды, құндылық ұсыныстарын анықтауды және өнімнің мақсаттарын бизнес мақсаттарымен үйлестіруді қоса алғанда, өнімді әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: көлем, мерзім, бюджет және ресурстарды бөлу сияқты факторларды ескере отырып, жобаларды тиімді жоспарлау, орындау және бақылау; өнімдерді дәйекті жақсарту және пайдаланушы тәжірибесін жақсарту үшін тұтынушылардың пікірлері мен нарық ақпаратын ескере отырып, тұтынушыға бағытталған ойлау тәсілін қолдану.
  • Образовательная программа 7M04108 Басқару және құқық (eMBA)
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top