Емле және тыныс белгілерін оқыту әдістемесі

  • Пән білім алушыда сауатты жазу дағдысының қалыптасуына бағытталған. Қарастырылатын мәселелер: дұрыс жазу қағидалары және тыныс белгілерін оқытудың психологиялық негіздері, ғылыми-тәжірибелік маңызы, орта мектепте емле мен тыныс белгілерін оқытудың тиімді әдістері, орфографиялық сөздіктің құрылысы, «Қазақ тілінің анықтағышы», орфографиялық және орфоэпиялық нормалар, қазақ орфографиясының принциптері, бөлек пен бірге жазылатын сөздер, бас әріптің қолданылуы, кірме сөздердің жазылуы, пунктуациялық ережелер мен тыныс белгілер тарихы.
  • Образовательная программа 6B01701 Казақ тілі мен әдебиеті
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top