Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01701 Казақ тілі мен әдебиеті в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімдерді қалыптастыру негізінде үздіксіз жетілдіру қағидасын жүзеге асыратын,жеке тұлға, қоғам және мемлекеттік міндеттері мен қажеттілігіне сай білім беру және тәрбие бағытында қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби құзыреттіліктерін енгізе отырып өзін-өзі дамытатын және басқаратын тұлға қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Мамандыққа кіріспе
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Әдебиеттануға кіріспе
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Тіл біліміне кіріспе
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Инклюзивті білім беру
Функционалды фонетика
Қазақ тілінің семасиологиясы және оны оқыту негіздері
Фольклор тарихы
Қазақ фольклоры және оны оқыту негіздері
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
Орта білім беру жүйесіндегі қазіргі тенденциялар
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Қазақ тілінің фонологиясы және оны оқыту негіздері
Функционалды лексикология
Қазақ тілінің морфемалар жүйесі және оны оқыту негіздері
Түркілік әдеби мұра және қазақ эпосы
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Функционалды грамматика
Хандық дәуірдегі әдебиет және оны оқыту негіздері
Қазақ әдебиетіндегі жыраулар поэзиясы
Көне дәуір әдебиеті және оны оқыту негіздері
Ежелгі дәуір әдебиеті
ХV-ХVІІІ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Абай әлемі
-
3 Оқу жылы
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Алаш әдебиеті және оны оқыту негіздері
Функционалды синтаксис
Қазақ әдебиетін оқытудың теориясы мен технологиясы
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі
Қазақ тілінен функционалдық сауаттылық қалыптастыру әдістемесі
ХХ ғ. І жартысындағы қазақ әдебиеті
Отарлау кезеңіндегі әдебиет және оны оқыту негіздері
Жай және күрделенген сөйлемдер синтаксисі және оны оқыту негіздері
Тілдік дағдыларды дамыту әдістемесі
Қазақ тілтанымы мен елтанымы
Қазақ жазба әдебиетінің қалыптасу тарихы
Қазақ және орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
ХХ ғ. басындағы қазақ әдебиеті
Қазақ тілін оқытудың психолигвистикалық негіздері
Кеңестік кезеңдегі қазақ әдебиеті және оны оқыту негіздері
Қазіргі шетел әдебиеті және аударма
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы жасанды интеллект пен ІТ технологиялар
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Әлемдік әдеби үрдіс және оны оқыту жүйесі
Шетел әдебиеті
Грамматикалық талдау
ХХ ғ. ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың интеграцияланған әдістемесі
1960-1990 жылдардағы қазақ әдебиеті
-
4 Оқу жылы
Қазақ тілінің стилистикасы және тіл мәдениеті
Қазақ тілінің коммуникативтік грамматикасы
Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізу
Әдебиет теориясы
Интернет және ІТ лингвистика
Қазіргі қазақ әдебиеті
Қазақстанның жаңа дәуірі әдебиеті
Қазіргі қазақ тілінің синтаксис жүйесі және оқыту негіздері
Емле және тыныс белгілерін оқыту әдістемесі
Функционалды стилистика
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оны оқыту негіздері
Жалпы тіл білімі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
- Тіл мен әдебиеттің құрылымдық қырларын жан-жақты меңгеру және алған білімін мектеп бағдарламасымен байланыстырып, іс жүзінде қолдана алу.
- Білім беру және кәсіби қызметтегі педагогикалық-психологиялық мәселелерді шеше алу.
- Тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының теориялық негізін меңгерге отырып, оның маңыздылығы мен алатын орнын, даму тарихы мен бүгінгі жағдайын салыстыра талдай алу.
- Жалпы адамзаттық құндылықтарды айқындай отырып, әр түрлі дәуірлердің көркемдік құбылыстарын түсіндіріп және түрлі жанрлардағы көркем шығармалардың құрылымын талдай алу.
- Қазақ тілі мен қазақ әдебиетінің тарихы бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізіп, филология ғылымының өзекті мәселелерін зерттеуді түсіндіре алу.
- Әдебиеттану ғылымы мен лингвистиканы зерттеудің жаңа әдістері мен тәсілдері аясында алған білімін тәжірибе жүзінде қолдану және өз бетімен танымдық бағытта ойлау мен талдау қабілетіне ие болу.
- Кәсіптік мақсат үшін оқыту ортасында пайдаланатын әдіс пен тәсілдемені, әдістеменің зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап, оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдану, ғылыми тұрғыдан сараптамалық талдау жасау.
- Оқыту мен тәрбие үрдісінің негізгі идеяларын, заңдарын, заңдылықтарын, ұстанымдарын кәсіби қызметте қолдана алу.