Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01603 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих ғылымы мен білімі саласында жан-жақты сауатты және бәсекеге қабілетті, білім беру ортасында академиялық стандарттарға сәйкес цифрлық технологияларды еркін меңгерген педагог-маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы ұлттық бірегейлік: тарих пен саясат
Мақсаты: ұлт мәселелеріне, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың жағымсыз рөлі туралы идеяларға дәстүрлі эссенциалистік көзқарастарды қайта қарау. Мазмұны: Мемлекеттік және ұлттық бірегейліктің қалыптасу процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға методологиялық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің үш тобы. Қалыптасқан дағдылар: өз бетінше зерттеуге дайындық және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы 1916 жылғы көтеріліс: тарихты құжаттық материалдар негізінде оқыту әдістері
Мақсаты: жаттығу кезінде ауызша дерек көздерін пайдалану ерекшеліктерін және олардың әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Мазмұны: 1916 жылғы көтеріліс тарихының әдіснамалық мәселелері. 1916 жылғы көтеріліс кезіндегі ұлт зиялыларының қызметі мен ұстанымдары. 1916 жылғы көтерілістің аймақтық ерекшеліктері. 1916 жылғы көтеріліс және тарихи жад. Қалыптасқан дағдылар: сыни тұрғыдан ойлау және дереккөздерді жүйелік талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы: оқыту мәселелері
Мақсаты: шетел және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу және аймақтың имиджін құру: қалыптасуы, қабылдау, қызмет ету. Мазмұны: жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымы. Өлкетану саласындағы пәнаралық. Шетелдік және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу. Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу, оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін салыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы саяси репрессиялар (1920-1950 жж.)
Мақсаты: интернационалдық негізде біртектес қоғам құруға бағытталған кеңес өкіметінің саясатын зерттеу. Мазмұны: Сталин дәуірі. Кеңес өкіметінің қуғын-сүргін және жазалау жүйесінің мәні мен түсінігі. Қазақстандағы интеллигенция және кеңес өкіметі. Дәуірдің деректі материалдарын зерттеу. Репрессия құрбандарын ақтау мәселесі Қалыптастырылатын дағдылар: тарихи оқиғаларды сыни тұрғыдан және себеп-салдарлық талдауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену. Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы. Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихының деректануы: теория және практика
Мақсаты: ХХ-XXI ғасырлардағы дереккөздердің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Кеңес кезеңіндегі дереккөздерді қазіргі заманғы интерпретациялау мәселелері. Кеңес кезеңінің заңдары мен ережелері. Статистика: КСРО және ҚР. Кино, фото, аудио құжаттар. Естеліктер, естеліктер. Сот-тергеу және түрме лагерінің құжаттары. Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы тарихи деректерді құрылымдық және жүйелік талдауды білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи пәнаралық әдістердің теориясы мен практикасы
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену. Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану. Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орталық Азия түркі-монғол этностарының ХІІІ-ХV ғ.ғ. этно-саяси, әлеуметтік тарихы
Мақсаты: олардың дамуының экономикалық, саяси, әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи процестерді зерттеудегі пәнаралық көзқарастарды зерттеу. Мазмұны: Орта Азия рулары. Руникалық жазбалардағы этникалық атаулар. Бома тайпасының жұмбақтары (Алат): этностардың Байкал локализациясы туралы. Ортағасырлық қыпшақтардың пайда болу мәселесіне. Моңғолия аумағынан көшіп келгендер. Қазіргі этнологиялық теориялар және олардың эволюциясы. Н.Гумилевтің түріктердің этногенез теориясы. Қалыптасқан дағдылар: әлемдік тарихи процестің заңдылықтарымен және тенденцияларымен тығыз байланысты этнологиялық тұжырымдамаларды жан-жақты зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Архив құжаттары контексіндегі тарихи текстология
Мақсаты: мәтінді ретроспективті ақпарат көзі ретінде анықтауға байланысты теориялық мәселелерді, тарихи текстологияның негізгі терминдерін зерттеу. Мазмұны: ерекшелігі, тарихи құжаттардың өзгеруі, жаңа мұрағат ойлауының ерекшеліктері. Тарихи текстологияның әртүрлі тарихи және көмекші пәндермен байланысы. Қалыптасқан дағдылар: деректану мен нақты тарихи зерттеулерде мәтінологияның мәліметтері мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулердегі цифрлық әдістер мен құралдар
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру. Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі. Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудағы E-Learning технологиясы
Мақсаты:Цифрлық оқыту платформаларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Цифрлық оқыту құралдарының негізгі түсініктерінің сипаттамасы (e-Learning). Тарихты оқытуда электрондық оқытуды қолданудың принциптері, артықшылықтары, шектеулері. Қашықтықтан оқыту, онлайн орта мен ойын курстары.Тапсырмалардың түрлері.Вебинарлар, форумдар, интерактивті қосымшалармен жұмыс жасау, мәліметтер базасын құру. Дағдылар: білім берудің жаңартылған мазмұнында ииновациялық оқытудың қажетті құзіреттіліктерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан кеңес империясы құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
Мақсаты: тарихнама, деректану және кеңестік кезеңдегі ұлттық саясаттың әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Кадр саясаты. Мәдени революция. Адамдардың күшті ұжымдастыруға қарсы тұруы. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық 1937-1938 жылдардағы ұлы террор Екінші дүниежүзілік соғыс майданындағы қазақтар. Айырбасталған идеологиялық науқан. Гуманитарлық ғылымдар мен жаңа репрессиялардың ісі. Жылымық. «Дамыған социализм». «Қайта құру». Қалыптасқан дағдылар: күрделі тарихи процестерді, құбылыстар мен тарихи тұлғаларды зерттеудегі аналитикалық және аксиологиялық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тарихтың виртуалды лабораториясы: мазмұны, технологиялары және оқыту әдістері
Мақсаты: тарихшы-мұғалім үшін виртуалды зертхананың мүмкіндіктерін игеру. Мазмұны: Тарихқа арналған виртуалды зертхана: негізгі ұғымдарға сипаттама. Виртуалды зертхана - «тарих» пәнінде инновациялық компьютерленген оқу материалдарының жүйесі және оларды дамыту әдістері. Виртуалды зертханалық модель құрудың теориялық негізі. Тарих пәндеріне арналған инновациялық компьютерлік дидактиканың оқу материалдарының түрлері Қалыптасқан дағдылар: тарихшының кәсіби міндеттерін шешу үшін сандық құралдарды қолдануға дайын болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық мұрағаттар мен кітапханалар моделі: отандық және шетелдік тәжірибелер
Мақсаты: цифрлық мұрағаттар мен кітапханалардың ерекшеліктерін, жұмыс алгоритмін және цифрлық ресурстарды құрудағы практикалық тәжірибені зерттеу. Мазмұны: Сандық мұрағаттармен және кітапханалармен жұмыс жасауды реттеуші қолдау. Сандық архивтерді құрудың заманауи технологиялары. Қазақстан Республикасының және шет елдердің цифрлық мұрағаттары. Сандық кітапханалар және оларды білім беруде қолдану мүмкіндіктері. Кітапхананың қазіргі моделі Қалыптасқан дағдылар: электрондық құжаттарды талдау және әртүрлі көздермен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Визуалды антропология
Мақсаты: визуалды антропологияның дамуын анықтайтын факторларды және адамды зерттеудің жетекші тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Зерттеу нысандары, визуалды антропология әдістері. Зерттеу бағыттары, мектептері, түсініктері. Көрнекі антропологияның әдістемесі. Қоғамның мультимәдени моделі. Мәдени айырмашылықтар теориялары. Жаһандану және мәдени әртүрлілікті сақтау мәселесі. Қалыптасқан дағдылар: аудиовизуалды материалдарды талдау, визуалды антропологияның даму тенденциясының ғылым дамуының әлеуметтік-мәдени контексімен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Айтылған тарих және медиа технологиялар
Мақсаты: тарихи мазмұнды құруда инновациялық технологияларды қолдану туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Соңғы тарих мәселелерін зерттеу әдісінің сипаттамасы. Тарихи сұхбат жүргізудің типологиясы мен әдістемесі. Тарихи зерттеулерде медиа технологияларды қолдану ерекшеліктері. Тарихи сұхбаттарды транскрипциялау әдісі. Интернет және ауызша тарих. Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы медиа-технологиялардағы тарихи өнімді жасауға бағдарлауға дайын болу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Алаш тарихы және қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасы
Курстың мақсаты Алаш қайраткерлерінің қасіретті тағдырын және олардың мұрасын зерттеу. Ұлттық зиялыларды физикалық жою, олардың шығармашылық мұраларының ұмытылуына, жойылуына, айналымнан алынып тасталуына, пайдаланушылардың қудалауға ұшырауына алып келді.Қолжазбалар жағылды немесе тергеу істеріне енгізіліп, жазалаушы органдардың архивтерінде құпия жағдайда сақталды. Құзыреттіліктер: тарихи материалды сыни тұрғыдан талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - жоғары әлеуметтік және ұлттық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділігін көрсетеді; тілдерді, мемлекеттік және азаматтық бірегейлікті үйренуге және тілдерді үйренуге ықпал ететін оң өзін-өзі бағалауды қалыптастырады;
- -белгілі бір кезеңге байланысты макро және микро тарих проблемаларына байланысты қазақстандық және шетелдік тарих ғылымдарының теориялық және әдістемелік жетістіктерін жан-жақты зерттейді;
- - жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын, студенттік психологияны талдайды; курстың мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын анықтау және формаларын, әдістері мен құралдарын таңдайды;
- - дереккөздердің электрондық жарияланымдарын жасау үшін жаңа әдістер мен технологияларды қолдану, ғылыми семинарларда, конференцияларда қорытындылар мен қорытындыларды хабарлау, таным шекараларын кеңейту; халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады;
- - электрондық ақпараттық ресурстар мен цифрлық көздердің іздеу мүмкіндіктерін пайдалануға, электрондық мұрағаттардың, мұражайлар мен кітапханалардың, библиографиялық жүйелер мен дерекқорлардың деректерін пайдаланады;
- - жалпыға ортақ және отандық тарих саласындағы дербес сапалы ғылыми ізденістерді жүзеге асыру үшін қажетті тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізеді;
- -деректер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істейді; тарихи-мәдени құбылыстың немесе оқиғаның виртуалды цифрлық өнімін жасау үшін тарихи ақпаратты түрлендіреді;
- - көптілді, көпмәдениетті ортада оқыту кезінде жаңа ақпараттық технологиялар мен цифрлық платформаларды пайдаланады;
- - тарихи және ғылыми білімнің, оның ішінде пәнаралық салалардың дамуындағы заманауи үрдістерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды;
- -аналитикалық ресурстарды белгілі бір тарихи зерттеудің міндеттеріне бейімдейді;
- -нақты білім беру мәселелерін шешуге арналған бағдарламалық құралдарды таңдау және бағалау; тарихи ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама мен құралдарды түсінеді.