Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқыту үрдісін жоспарлау және модельдеу

  • Мақсаты: француз тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ Болашақ педагогтардың шет тілдерін оқыту процесіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы Мазмұны: болашақ мұғалімдерде шет тілді және когнитивті-әдістемелік құзыреттілік дамиды. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін оқу нәтижелерін жеке бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ҰБТ-ны олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді Құзыреттіліктер: шет тілін оқыту процесін модельдеу, енгізу, бағалау, Сыни тұрғыдан түсіну; жеке және кәсіби дамуды қамтамасыз ету үшін шет тілдерін оқытудың танымдық және интерактивті технологияларын, әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану; шет тілдерін оқыту саласындағы инновациялық әдістемелік тәжірибені жинақтау және тарату.
  • Образовательная программа 6B01722 Француз тілі мұғалімдерін даярлау
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top