Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқыту үрдісін жоспарлау және модельдеу
-
Мақсаты: француз тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ Болашақ педагогтардың шет тілдерін оқыту процесіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы Мазмұны: болашақ мұғалімдерде шет тілді және когнитивті-әдістемелік құзыреттілік дамиды. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін оқу нәтижелерін жеке бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ҰБТ-ны олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді Құзыреттіліктер: шет тілін оқыту процесін модельдеу, енгізу, бағалау, Сыни тұрғыдан түсіну; жеке және кәсіби дамуды қамтамасыз ету үшін шет тілдерін оқытудың танымдық және интерактивті технологияларын, әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану; шет тілдерін оқыту саласындағы инновациялық әдістемелік тәжірибені жинақтау және тарату.
-
Образовательная программа 6B01722 Француз тілі мұғалімдерін даярлау
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7