Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Әлеуметтану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән кәсіпкерлік қызмет пен бизнесті ұйымдастырудың теориялық, ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында нақты бизнес-міндеттерді тиімді талдауға және шешуге, сондай-ақ серпінді іскерлік ортаға бейімделуге мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауды қалыптастырудың нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық негіздері қарастырылады. Пән мазмұнын меңгеру барысында алынған білім студенттерді бизнесті жүргізу және кәсіпкерлік жобаларды дамыту процесінде негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Курс ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдістемесінің негіздерін зерттеуге арналған. Курс зерттеуге жүйелі көзқарастың принциптері мен әдістерін ашады, жалпы ғылыми және жеке зерттеу әдістерін, сонымен қатар ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу ерекшеліктерін және зерттеу нәтижелерін ұсыну ережелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік тарих

    Курс әлеуметтану ғылымының пайда болуына негіз болған әлеуметтік, саяси, эконо-микалық, мәдени өзгерістерді саралауға арналған. Білім алушылар 18-20 ғасырларда орын алған қоғамдық трансформациялармен танысып, олардың әлеуметтанулық ойдың қалыптасуына немесе өзгеруіне қалай ықпал еткенін білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтану тарихы

    Берілген курстың аясында студенттер әлеуметтанулық ойдың негіздерімен, көрнекті ғалымдардың өмірбаянымен, әртүрлі әлеуметтанулық мектептердің ерекшеліктерімен, әлеуметтанудың бағыттары және ағымдарымен танысады. Сондай-ақ, студенттер әлеуметтанудағы теориялық және эмпириялық, қолданбалы бағыттармен, осы ғылыми салалардағы оқу ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеуге кіріспе

    Курс шеңберінде студенттер әлеуметтік процестер мен құбылыстарды әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамасымен және әдістемесімен танысады, сондай-ақ студенттер әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі кезеңдерімен танысады, әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасын құрудың, әлеуметтанулық деректерді жинауға арналған әдістемелік құралдарды әзірлеудің негізгі принциптерін меңгереді. Курста әлеуметтік сипаттамаларды өлшеу мәселелері, Зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес іріктемелі жиынтықтың әртүрлі түрлерін қалыптастыру принциптері мен әдістемесі көрсетілген. Курс шеңберінде әлеуметтанулық деректерді жинаудың, өңдеудің және талдаудың негізгі әдістерін, зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін ұсыну нысандарын қарастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация

    Мақсаты: әлеуметтік құрылымның негізгі элементтерін - таптарды, әлеуметтік топтар мен қауымдастықтарды талдау. Мазмұны: әлеуметтанудағы әлеуметтік құрылым және жүйе, мобилділік, мобилділік типтері мен түрлері, тік айналу каналдары сияқты ұғымдармен танысады. Міндеттері: әлеуметтік құрылымның негізгі элементтерін - таптарды, әлеуметтік топтар мен қауымдастықтарды зерттеу. Нәтижесі: студенттер әлеуметтанулық терминология аясында әртүрлі теориялық әлеуметтанулық құрылымдарды қолдана отырып, қоғамдағы теңсіздікті талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік статистика

    Мақсаты: әлеуметтік саладағы статистикалық зерттеулердің теориялық және практикалық негіздерін оқу. Мазмұны: халық туралы әлеуметтік статистика, Қазақстандағы және посткеңестік кеңістіктегі халықтың динамикасы мен құрылымының көрсеткіштері талданады. Міндеттері: эксперименталды деректерді талдаудың негізгі заманауи әдістерімен танысу, эксперименттік деректерді талдауға мүмкіндік беретін қолданбалы бағдарламалардың түрлі пакеттерімен жұмыс істеу мүмкіндігін көрсету. Нәтижесі: деректерді өңдеу үшін әртүрлі статистикалық бағдарламаларды пайдалану қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік антропология

    Бұл пән студенттерде әлеуметтік антропология мәселелерін түсінуге қажетті дағдыларды дамытуға, сонымен қатар әлеуметтік антропологияның генезисі, негізгі ұғымдары мен әдістері, әлеуметтік-мәдени қатынастар, этникалық және жалпы қоғам туралы білімдерін қалыптастыруға арналған. Курстың мақсаты – әлеуметтік антропологияның концептуалды аппаратын қалыптастыру және студенттерді әлеуметтік антропологияның негізгі мәселелері мен әдіснамасымен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім және қоғам

    Мазмұны: қоғамдағы қоғамдық-саяси және экономикалық өзгерістер, ұлттық білім беру жүйесін жаңғырту, ұлттық экономикалардың стратегиялық дамуы. Міндеттері: жалпы қоғамның қалыптасуы, ұйымдастырылуы, жұмыс істеуі және дамуының жалпы заңдылықтарын, оның әлеуметтік жүйелерін, әлеуметтік қатынастардың ерекшеліктерін зерттеу; Нәтижесі: әлеуметтік, әлеуметтік-кәсіптік, этникалық және әлеуметтік-мәдени топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін ескере отырып, әлеуметтік зерттеу әдістерін қолдану құзіреттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанудағы математикалық әдістер

    Берілген курстың аясында білім алушылар әлеуметтанулық зерттеу жүргізу кезінде пайдаланылатын деректерді математикалық және статистикалық талдауды пайдалану негіздерімен танысады. Өлшеу рәсімдерін қолдану дағдыларын дамытатын болады. Сондай-ақ, курс шеңберінде өздерінің әлеуметтанулық зерттеулерін жүргізу барысында қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданудың практикалық дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше ұйымдастыруға, әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде қалыптастыруға үйрету. Міндеттері: әлеуметтанулық зерттеудің негізгі кезеңдері; мультимедиялық презентацияларды құру және рәсімдеу ережелері; баяндама жасау (қорғау), зерттеу нәтижелерін ұсыну ережелері мен регламенті. Нәтижесі: әлеуметтік қауымдастықтарды іргелі немесе қолданбалы зерттеу міндеттеріне қарай әлеуметтік ғылымдар әдіснамасы мен әдістері бойынша алған білімдері мен дағдыларын пайдала білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанулық зерттеу әдіснамасы мен әдістері

    Түрлі әдіснамалық парадигмаларды (позитивизм, номинализм, интерпретативизм), зерттеу қағидалары мен логикасын қарастыруға бағытталған, зерттеудің сапалық және сандық әдістері арасындағы ерекшеліктер туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Демографиялық саясат және миграция

    Курс халық динамикасы, көші-қон үлгілері және үкімет саясаты арасындағы өзара әрекетті зерттеуге бағытталған. Студенттер үкіметтердің халықтың өсуі мен қозғалысын басқару үшін иммиграция және отбасын жоспарлау сияқты саясаттарды қалай қолданатынын зерттейді және осы саясаттардың қоғамға ықпалын талдайды. Курс арқылы әлеуметтану мамандары демографиялық тенденциялар дүние жүзіндегі қоғамдардың әлеуметтік, экономикалық және саяси ландшафттарын қалай қалыптастыратынын тереңірек түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалық шақ пен қартаюдың әлеуметтік мәселелері

    Пән балалық шақ пен қартаюды әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ұрпақтар арасындағы қарым-қатынасты, әлеуметтендіру практикаларын, стереотиптерді, нақты тенденцияларды және идеалды балалық шақ және қартаю образдарын талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық мәліметтерді жинау әдістері

    Мақсаты: әлеуметтанушыларға әлеуметтанулық ақпаратты талдау және өңдеу әдістері туралы негізгі білім беру. Мазмұны: курс аясында студенттер эмпириялық мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерімен танысады. Мәліметтерді өңдеу үшін арнайы SPSS әлеуметтанулық бағдарламасын пайдаланады. Оқыту нәтижесі: студенттер әлеуметтанулық ақпаратты өңдеу және талдау үшін заманауи статистикалық бағдарламаларды пайдалану шекаралары мен мүмкіндіктері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтінді талдау әдістері

    Курс аясында мәтінді талдаудың әдістемелік принциптері мен заманауи әдістері көрсетіледі. Оқыту барысында студенттер алынған мәтіндік деректерді өңдеу мен талдаудың әртүрлі заманауи цифрлық әдістерімен, оларды түсіндірудің іргелі принциптерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нарық әлеуметтануы

    Курстың мақсаты студенттерге нарық әлеуметтануы бойынша жүйелі білім беру. Пәннің міндеттері: ғылыми білімнің бір саласы ретінде нарық әлеуметтануының қалыптасу және даму тарихын қарастыру; нарық әлеуметтануындағы негізгі концептуалды бағыттар мен тәсілдерді зерделеу; - нарық әлеуметтануындағы негізгі концептуалды бағыттар мен тәсілдер контексінде қолданылатын категориялар жүйесін зерттеу және нарықтарды эмпирикалық әлеуметтанулық талдаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Курстың нәтижесінде студенттер қазақстандық нарықтарды эмпирикалық зерттеу үшін экономикалық және әлеуметтанулық құралдарды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық әлеуметтану

    Курстың мақсаты студенттерге экономикалық әлеуметтанудың объектісі, пәні және әдісі туралы әлеуметтік білімнің салалық теориялары жүйеге келтірілген және тереңдетілген қөзқарасты қалыптастыру. Берілген курс міндеттері: экономикалық әлеуметтану концепцияларын және негізгі категорияларын студенттердің меңгеру; экономикалық қатынастардың әлеуметтік факторларын, құрылымдарын және процестерін талдау; шаруашылық іс әрекеттің өзекті әлеуметтік проблемаларын зерттеу; әлеуметтік экономикалық мәселелерді қолданбалы әлеуметтік зерттеуге қабілеттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы сапалық әдістер

    Мақсаты: сапалық зерттеу әдістемесін игеру, сапалық әдістерді қолдана отырып зерттеуді әзірлеу және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сапалық әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, сапалық зерттеулердің түрлерін қарастыру, зерттеушінің іс-әрекеттерінің жалпы логикасын, студенттерді сапалық зерттеудің нақты процесіне қосу. Нәтижесі: студенттер эмпириялық әлеуметтанулық зерттеудің негізгі әдістерінің мәні мен шектеулерін түсінуге міндетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік зерттеулердің қолданбалы әдістері мен технологиялары

    Курс міндеті — студенттерге социологиялық ақпаратты жинау мен талдаудың заманауи әдістері бойынша кең ауқымды білім беру, оларды қолданбалы және академиялық зерттеулерде қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Курс студенттердің сандық және сапалық социологиялық зерттеулер шеңберінде деректерді жинау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, курс студенттерде Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика негіздерін түсінуді, Деректерді талдаудың негізгі әдістерін меңгеруді, сандық және сапалық эмпирикалық зерттеулерді жобалау мен жүргізудің негізгі дағдыларын қалыптастырады. Курс озық деңгейде деректерді жинау мен талдаудың заманауи әдістерін игеруді қамтиды. Олар болашақ әлеуметтанушылардың практикалық қызметте әлеуметтанулық және маркетингтік зерттеулер, консалтинг және т. б. саласындағы еңбек нарығында ең көп сұранысқа ие деректерді жинау мен талдаудың нақты әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы әлеуметтануы

    Неке ұстанымдары мен неке серіктесін таңдау сарапталады. Әлеуметтанулық теориялар (Дж.Хоманс пен П.Блаудың айырбас ілімі, инструменттік құндылықтар теориясы, комплементтік құндылықтар теориясы және т.б.) мен әлеуметтанулық емес теориялар (Г.Беккердің неке және отбасы экономикасы, З.Фрейдтің психоталдау ілімі).Әлеуметтік-тарихи контексте «ана» категориясы және ана институты туралы классикалық көзқарастарды заманауи қоғамға экстраполяциялау. Курс аясында неке және отбасы институтының басқа әлеуметтік институттарымен өзара байланысы талданады. Заманауи Қазақстанда отбасылық саясат пен отбасын мемлекеттік қолдауды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеркультурализм және этносаралық саясат

    Курс аясында оқушылар өзекті әлеуметтік мәселелерді зерттеу және азаматтық қоғам мен ұлттық-этникалық топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау мақсатында мәдениетаралық зерттеудің заманауи теориялық парадигмаларымен танысады. Сонымен, осы курс студенттердің қоғамның көпмәдениетті өмірін социологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру, қоғамның саяси саласындағы этноұлттық процестерді талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жастар тәжірибесі мен мәдениеті әлеуметтануы

    Мақсаты: жастар мәдениеттерінің күнделікті практикасы теориясын жасау саласында студенттердің негізгі теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: жастардың құндылық-нормативтік жүйесін қалыптастыру процестеріне, оны әлеуметтендірудің экономикалық, саяси және әлеуметтік-мәдени жағдайларына ғылыми талдау. Нәтижесі: білім алушы Қазақстанда және шетелде жастар әлеуметтануының қалыптасу және дамуының тарихы мен негізгі кезеңдерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аймақтық ребрендинг

    Мақсаты: аумақтық ребрендинг саласындағы зерттеулер саласындағы аналитикалық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: курс ғылыми және әлеуметтік-жобалық жұмыстарда аумақтардың маркетингін социологиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Нәтижесі: аумақтық ребрендинг бойынша зерттеулер жүргізудің аналитикалық дағдылары, шешімдерді әзірлеу үшін әлеуметтік-аумақтық талдаудың тұжырымдамалық ресурстарының кәсіби ресурстарын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақ әлеуметтануы және урбанистика

    Курс білім алушылардың әлеуметтік-технологиялық, ғылыми-зерттеу және әлеуметтік жобалық қызметте аймақтар мен қалалардың өміріне социологиялық талдауды қолданудың кәсіби және пәнаралық құзыреттіліктерін, дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік девианттық және әлеуметтік бақылау технологиялары

    Мақсаты: студенттерді девиантологияның негізгі мәселелерімен және девиантты мінез-құлықтың негізгі түрлерімен таныстыру. Мазмұны: алдын алу жұмысының стратегиялары мен тактикасы туралы білім (бастапқы, екінші және үшінші превенция). Оқыту нәтижесі: девиантты мінез-құлықты әлеуметтік бақылаудың негізгі бағыттары мен жетекші факторларын білу, Қазақстанда қолданыстағы әлеуметтік бақылау формаларына талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Студенттердің жоғары сапалы және тиімді әлеуметтанулық зерттеулерге қажетті қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу тәжірибесін дамыту. Оқыту нәтижелері: Курсты аяқтағаннан кейін студенттер эмпириялық әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыруға, жүргізуге және талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланушы құзыреттерін меңгереді. Заманауи жасанды интеллект технологияларын зерттеу тәжірибесінде, атап айтқанда, автоматтандырылған деректерді талдау, мәтіндік ақпаратты кодтау, семантикалық заңдылықтарды анықтау және нәтижелерді интерпретациялау тапсырмаларында қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлт пен ұлтшылдықты зерттеудің теориялары мен әдістері

    Курс ұлттар мен ұлтшылдық мәселелерін, түйінді концепциялары мен теориялық және әдіснамалық негіздерін терең меңгеруге бағытталған. Бұл курс аясында студенттер ұлттар мен ұлтшылдық мәселелерін зерттеудің негізгі ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қылмыскерлік пен қоғам

    Мақсаты: студенттердің қылмыстың себептері мен шарттары, қылмыстың алдын алу шаралары туралы терең кәсіби білімдерін қалыптастыру; тәжірибеде және осы әрекетке еліктейтін жағдайларда тиісті білімді қолдану дағдыларын алу. Міндеттері: алынған білімді практикада және осы іс-әрекетке еліктейтін жағдайларда қолдануға студенттерді дайындау; кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дін және қоғам: теория және зерттеу әдістері

    Курс студенттерді дінді және қоғамның діни мәселелерін зерттеудің классикалық және заманауи теорияларымен және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курс сонымен қатар дәстүрлі және жаңа діндарлық феноменін түсінуге, сонымен қатар социологиялық зерттеуді жобалау дағдыларын меңгеруге және дінді зерттеуде социологиялық әдістерді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Билік және қоғам

    Мақсаты: әлеуметтік қоғамды ескере отырып, саяси биліктің проблемалары туралы ғылыми білім жүйесін зерттеу. Міндеттері: биліктің бастауын, мәнін, оның құрылу принциптерін, құрылымын, қоғамдағы билікті жүзеге асырудың формалары мен әдістерін көрсету. Нәтижесі: студенттер қоғамда биліктің негізгі саяси институттары, билікті жүзеге асырудағы жеке адамның рөлі, саяси биліктің өмір сүруінің легитимділігі мен заңсыздығы туралы түсініктері болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық оқу: постмодернизм

    Курстың мақсаты-аналитикалық оқу дағдыларын дамыту, идеялар мен аргументтерді сыни бағалау, әлеуметтанулық аргументтер мен дәлелдер арасындағы байланысты түсіну. Нәтижесі: сыни ойлау ұғымдарына әртүрлі көзқарастарды талдай білу және өз анықтамаларын тұжырымдау, жазбаша мәтіндерді ажырата білу, әдебиетпен сыни жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік теңсіздік және әлеуметтік дифференциация

    Мақсаты: әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі гендер және теңсіздік әлеуметтануының ғылыми-теориялық негіздері мен практикалық міндеттерін жүйелеу. Міндеттері: гендер мен теңсіздік әлеуметтануының идеялық-теориялық бастаулары мен тарихын қарастыру; гендерлік мәселелер мен әлеуметтік дифференциация мен теңсіздік мәселелерін әлеуметтік зерттеудің әдіснамалық негіздері мен құралдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логика және дәлелдеу теориясы

    Дәлелдеу принциптері мен әдістеріне бағытталған курс. Студенттер аргументтерді құрастыру және бағалауды, дұрыс және жарамсыз дәлелдерді ажыратуды және жалпы қателерді тануды үйренеді. Курс сонымен қатар дәлелдеу теорияларын, соның ішінде классикалық, Тулмин және бейресми логикалық модельдерді қамтиды. Курс негізінде әлеуметтік және саяси дискурсты түсіну және оған қатысу үшін маңызды сыни ойлау мен коммуникация дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метакеңістікті зерттеу

    Курс технологиялық даму нәтижесінде пайда болған метакеңістікті әлеуметтік конструкт ретінде қарастырады. Курс пайдаланушылардың мультифункциялық және көпқырлы виртуалды кеңістікті қалыптастыруын, әлеуметтік өзара әрекеттесуі мен практикаларының цифрлануын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көпшілік саясаты және азаматтық қоғам

    Курс қоғамдық саясатты зерттеу теориясы мен әдістемесінің мәселелерін зерттеуге бағытталған. «Қоғамдық саясат» және «азаматтық қоғам» тұжырымдамаларын, сондай-ақ ой фабрикалары мен қоғамдық саясат орталықтарының, қоғамдық кеңестердің және омбудсман институтының қызметін талдауға назар аударылады. Курста көпшілік саясатты және медиатор-институттарды дамытудың халықаралық тәжірибесі де, жинақталған отандық тәжірибе де қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәліметтерді интерпретациялау және талдау

    Пән әлеуметтік талдаудың теориялық парадигмаларын, әлеуметтік процестерді бағалау және бақылау әдістерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар әлеуметтанулық теорияларды түсіндіруді, визуалды және дискурсивті талдауды, жағдайлардың даму сценарийлерін құруды меңгереді. Деректерді жинау, талдау, кодтау және визуализациялау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдануға ерекше назар аударылады. Нәтижесінде әлеуметтанулық тұжырымдарды дәлелді түсіндіру және ғылыми негіздеу құзыреттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлемдік діндердегі теңсіздік интерпретациясы

    Курс әлеуметтік-экономикалық, мәдени, құқықтық, гендерлік, билік, символдық теңсіздіктерді әлемдік діндердің интерпретациялау практикасын әлеуметтанулық талдауға бағытталған. Курс аясында әлемдік діндердегі «киелі» мәтіндерді мәдени ерекшеліктер негізінде түсіндіру қарастырылған. Сонымен қатар заманауи секуляризмнің азаматтардың бостандығы мен теңдігін қамтамасыз етуде діннің мемлекеттен бөлінуіне қатысты ұстанымдары сарапталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаппай алдау антропологиясы

    Мақсаты: Ғылыми әдебиетте жаппай алдау антропологиясын манипуляция құралы ретінде зерттеу. Міндеттері: курс аясында жаппай манипуляциялауттеориясы зерттеледі, ақпаратты басқарудың әртүрлі тәсілдері мен стратегиялары қарастырылады. Нәтижесі: манипуляция құралы ретінде жаппай алдау антропологиясының мәселелерін шешуде құзыреттілікке ие болу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік бағдарламаларды бағалау және талдау

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік бағдарламаларды талдау мен бағалаудың қолданыстағы тәжірибесімен және әдіснамалық негіздерімен таныстыру - студентті мемлекеттік басқару бағдарламаларын талдау мен бағалаудың принциптері мен әдістерін қолдануға дайындау. Нәтижесі: мемлекеттік басқару мамандығының мазмұнын, мағынасын, негізгі мақсаттарын, әлеуметтік маңыздылығын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Memory studies зерттеулері

    Курс жадыда сақтауды зерттеудегі негізгі ұғымдар мен әдістерді қарастыруды қамтамасыз етеді. Жадымызда нені, неліктен және қалай сақтайтынымызды зерттейміз, оның ұжымдық қалыптасуындағы жадыда сақтауды зерттеудің маңыздылығын қарастырамыз және оның өмір сүріп жатқан әлеуметтік, саяси және мәдени жағдайларды түсіндіруді қалай қалыптастыратыны туралы ойланамыз. Негізгі тақырыптық бағыттар Холокостты еске алу; куәгер және жарақат туралы әңгімелер; (транс-) ұрпақ жады; сәулет өнеріндегі, мәдени артефактілердегі және танымал мәдениет өнімдеріндегі жадты бейнелеу; жады және (даулы) орын; жадтың трансмәдениеттік теориялары; жады және жаңа медиа технологияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жаңа дискурстар: постколониализм және деколониализм

    Курс «постколониализм» деген не екенін және оны академиялық және академиялық емес контексттерде қалай қолдануға болатынын анықтауға қатысты теорияларға кіріспе беруге арналған. Постколониализм тек отарсыздандыру процесін немесе бұрын отарланған елдердің тәуелсіздігін алғаннан кейінгі дәуірді ғана емес, сонымен қатар зерттеу саласы болып табылады. Курс отаршылдықтан кейінгі зерттеулердің негізгі бағыттарын ұсынады: билік, бағыну, есте сақтау және тарих, сәйкестік, будандастыру, мимика, зорлық-зомбылық, жарақаттану, тіл, гендерлік және феминизм, миграция және диаспора, көші-қоннан кейінгі колониядан кейінгі сәйкестіктер. ал екінші ұрпақ, ұлтшылдық, капитализм және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қазақстандағы әлеуметтік модернизация

    Курс қазақстандық дамудың әлеуметтанулық мәселелерін анықтаудың теориялық-әдіснамалық мәселелерін оқып, үйренуге; модернизацияның белгілері мен қасиеттерін анықтауға; қазақстандық дамудың әлеуметтанулық мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, жасанды интеллекті, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және өмірдің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай алу, қазіргі ғылымның тенденцияларын талдау және пәндік салада ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу. . Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Ғылыми, ғылыми-қолданбалы зерттеулерде негізгі теориялық және практикалық дағдыларды аналитикалық пен консалтингтік қызметте қолдану.
  • Кәсіби қызметте аналитикалық ақпаратты таныстыру, ғылыми-техникалық құжаттарды, аналитикалық есептерді дайындау мен рәсімдеуге қатысу, зерттеу нәтижелерін ұсыну.
  • Әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін әлеуметтанулық әдістерді қолдану, әлеуметтік мәселелерді шешу мақсатында ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу.
  • Зерттеуде әлеуметтанулық әдістерді қолдану арқылы өзекті әлеуметтік мәселелерді зерттеу мен шешу барысында әлеуметтік, әлеуметтік-кәсіби, этникалық және әлеуметтік-мәдени топтардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау.
  • Қоғамдық пікірді зерттеу мен әлеуметтік-саяси жағдайларды бақылау салаларында практикалық міндеттерді шешу мақсатында кәсіби қызметте әлеуметтанулық теориялардың концептуалды ресурсы мен аналитикалық дағдыларды қолдану.
  • Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуы, адами ресурстар мен жұмыспен қамтуды басқару саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін әлеуметтанулық теориялар және сараптамалық дағдылар бойынша кәсіптік қызметтегі тұжырымдамалық ресурстарды қолдану.
  • Кәсіптік қызмет объектісін әлеуметтік жоспарлау мен жобалауды қамтамасыз ету.
  • Іргелі әлеументтанулық білімді практикада қолдану, қолданбалы әлеуметтанулық бағдарламалар пакеттерін және жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, әлеуметтанулық мәліметтерді талдау дағдыларын меңгеру.
  • Мемлекеттік билік органдарының, азаматтық қоғам институттарының, бұқаралық коммуникация құралдарының өзара іс-қимылы кезінде шиеленісті жағдайлардың алдын алу және оларды шешу, азаматтық қоғам құндылықтары негізінде диалог жүргізу, сондай-ақ әлеуметтік шиеленісті болжау және шешу.
Top