Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Әлеуметтану в QYZPU

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтану тарихы мен теориясы

    Осы курсты игеру барысында студенттер әлеуметтік және жаңа әлеуметтік тарихтың негізгі өкілдерін анықтайды. Әлемдік әлеуметтанудың тарихын талдаудың негізгі тәсілдерін меңгереді. Өз тұжырымдарын құруға және оларды дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерден дәлелдер мен фактілермен талдау жасауға қабілетті және зерттеу сұрақтарын қойып, оларды болжам жасауда қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады . Курс қоғамдағы заңның үстемдігі, этикалық принциптері мен сыбайлас жемқорлықпен күресу принциптері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік институттар мен процестер

    Пәнді игеру барысында студенттер әлеуметтік институттар мен ұйымдарды әлеуметтік жүйе ретінде қарастырып, жаңа әлеуметтік жүйелер және Қазақстандағы қазіргі әлеуметтік жүйелердің сипаттамасын меңгереді. Оның дамуының негізгі тенденцияларын нақты әлеуметтік шындық ретінде танып, біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ақпаратты талдау және өндеу әдістері (SPSS негізінде)

    Бұл курста студент Әлеуметтік деректермен жұмыс істеу негіздерін, SPSS тарихын, SPSS модульдерін оқып, Windows үшін SPSS іске қосуды, SPSS басты терезелер және стандартты құралдар тақтасын пайдалануды меңгереді. Деректерді өңдеудегі негізгі қадамдарды жасап, сауалнаманы өңдеуге дайындау, зерттеу нәтижесінің сандық көрсеткішіне анализ жасауға дағдысы қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтану әдіснамасы мен әдістері

    Бұл курста студенттер социологиялық эмпирикалық зерттеуде деректерді жинаудың заманауи әдістерін меңгереді. Студенттер әлеуметтанудағы сандық әдіснаманы және өлшеу негіздерін біліп, жаппай сауалнама әдісі, бақылау (негізінен формальды) және реактивті емес деректерді мазмұнды талдауды зерттейді. Курс сапалы әдістердің ерекшеліктерін, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін үйретіп, бақылау және сұхбат әдістерін қолдана отырып толық циклді далалық зерттеу жобасын жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация

    Бұл курста студенттерде қоғамның әлеуметтік құрылымы, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы идеялары қалыптасады. Әлеуметтік құрылымның ерекшеліктерімен танысып, таптарды бөлудің негізгі тәсілін игереді және әлеуметтік мобильділік, әлеуметтік қозғалыстар теорияларын жүйелеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау R негізінде

    Курс студенттерге қажетті бағдарламалау дағдыларын игеруге, массивтермен және матрицалармен жұмыс жасауды қалыптастырады. Мәтінді, кодты және графиканы бір құжатта біріктіру арқылы есептер мен есептер жазуды үйретіп, деректерді дұрыс құрылымдауды, әртүрлі графиктерде визуализациялауды қалыптастырады.Алынған нәтижелерді түсіндіруді және олардың негізінде әртүрлі гипотезаларды тексеруді, регрессия және кластерлеу есептерінің модельдерін құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық пікір әлеуметтануы

    Бұл курста студент қоғамдық пікір туралы теориялар мен оны зерттеу әдістерін меңгеріп, әлеуметтік топтардың, таптардың, халықтардың қоғамдық қызығушылық тудыратын өмірдегі өзекті проблемаларын зерттейді. Қолданбалы зерттеулерді пайдаланып әлеуметтік және мемлекеттік басқарудағы пікірлерге баға береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және еңбек әлеуметтануы

    Пәнді меңгерген студент экономика мен еңбек әлеуметтануының мәні, мақсаттары мен міндеттерін,еңбек қызметінің әлеуметтік-экономикалық аспектілерін, еңбек процестерінің сипаттамалары мен компоненттерін біледі. Еңбек нарығының жай-күйін зерттеп, еңбекті ұйымдастыруды және оның құрамдас элементтерін талдайды, персоналдың еңбегін ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлеп, оны іске асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар әлеуметтануы

    Пәнді меңгерген студент халықаралық қатынастар әлеуметтануының тұжырымдамалық негіздерімен және әдістерімен танысып, халықаралық аренадағы өзара әрекеттесу тәжірибесінің эволюциясының негізгі аспектілері мен тенденцияларын зерттеуге қабілетті болады. Халықаралық қатынастардың дамуы мен өзгеру сипатына қатысты аналитикалық ойлау дағдылары қалыптасып, алған білімдерін тәжірибеде өз бетінше қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуалды әлеуметтану

    Бұл курс студенттердің әлеуметтанулық ойлауын дамытуға арналған және қоршаған ортаны талдау үшін визуалды құралдарды барынша толық пайдалануға үйретуді мақсат етеді. Визуалды ақпаратты пайдалана отырып, әлеуметтік қиялдың көмегімен қоршаған әлеуметтік әлемнің құбылыстары мен процестерінің мәніне кіре алады. Болашақ әлеуметтанушылар сол немесе басқа құбылыстардың сыртқы белгілерін фотофиксациялаудың көмегімен қоғам өмірінің терең тенденцияларын қалай тануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанжал әлеуметтануы

    Бұл курс студенттерге жанжалды жіктеуді, әлеуметтік теңсіздік және саяси жанжал, саяси қақтығыстағы келіссөздерді түсіндіреді. Жанжалды жағдайлардың даму тетіктері туралы ғылыми идеяларды қалыптастырып, олардан шығудың оңтайлы нұсқаларын іздеуде дағды қалыптастырады. Бұл жалпы әлемдегі өзгермелі, күрделі жағдайға бейімделуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтар әлеуметтануы мен урбанизация

    Бұл пән студенттерге аймақтар әлеуметтануы мен урбанизацияда елдің нақтылы жерлеріндегі өзекті мәселелерін анықтап талдауды үйретеді, олардың туындау факторлары мен шешу жолдарының ерекшеліктерін арнайы зерттеу әдістері арқылы талдап, зерттеуге қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық қызмет әлеуметтануы мен басқару қызметтің әлеуметтік диагностикасы

    Басқару әлеуметтануы мен инновациялық қызметті зерттеудің маңызды пәні қоғамның әлеуметтік өмірін басқару, яғни бқд пәнді меңгерген студент әлеуметтік басқару мәселелерін жан жақты талдайды. Бұл курс аясында басқару оның алгоритмі арқылы қарастырылады, олар алдын ала болжауды, жобалауды, бағдарлама жасауды, жоспарлауды, әлеуметтік технологияларды, әлеуметтік эксперименттен жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер әлеуметтануы

    Курсты меңгерген студентте қоғам өміріндегі өнердің өзіндік ерекшеліктерін анықтау мен сақталу, даму мәселелерін әлеуметтанулық тұрғыдан талдау қабілеті қалыптасып, қазақ өнерінің әлемдік мәдениет аясына кең ауқымда және қарқынды түрде ену үдерісін саралай алады. Өнер әлеуметтануының қолданыстағы түрін меңгеріп, әлеуметтік зерттеу жүргізіп, қортынды есеп беру қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік процестерді жобалау, болжау және модельдеу

    Курс студенттерді әлеуметтік зерттеулерді дайындау, ұйымдастыру, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазу ережелерімен таныстырады. Эмпирикалық әлеуметтанулық зерттеу жүргізудің, сондай-ақ материалды әзірлеуден, әдеби көздерді іздеуден бастап, жазбаша жұмысты ресімдеумен және оны конференцияда, қорғауда, ғылыми мәтін жазудың барлық процесі кезең-кезеңмен талдауды, ұсынуды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азаматтың әлеуметтік-психологиялық негіздері

    Курс адамдар арасындағы ақпарат алмасу, өзара әрекеттесу заңдылықтары, қоғамдық, тұлғааралық қатынастар құрылымындағы жүздесудің рөлін үйретеді. Тұлғаның әлеуметтік психологиясы, оның коммуникативтік сапалықтарына талдау жасау, әлеуметтену мәселелері, әлеуметтік мақсаттардың қалыптасуы мен ауысуын түсіндіреді. Бұл студенттің кеңес беру, шешім қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент әлеуметтануы

    Студент бұл пәнді меңгеру барысында ұйымның және менеджменттің ғылыми негіздері, қоғамның тіршілік әрекетінің түрлі салаларында менеджменттің пайда болу және даму тарихы жайлы ақпарат алып, қазіргі жағдайда менеджментті жетілдіру жолдарын анықтайды. Менеджменттің әдіснамасы мен әдістерін ғылыми негіздей отырып, менеджментті жүзеге асырудың мемлекеттік тетіктерін, әлеуметтік қайшылықтарды реттеу менеджментін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси конфликтология

    Бұл пән студенттерге саяси қақтығыс теориясын, саяси қақтығыстың мәнін түсіндіреді. Саяси қақтығыстардың себептеріне талдау жасап, саяси қарама-қайшылықтар және саяси антагонизм, олардың саяси жанжалдағы көрінісін үйретеді. Әлеуметтік теңсіздік және саяси жанжал ұғымдарын біледі, саяси қақтығыстағы келіссөздер жүргізу дағдысы қалыптасқын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық әлеуметтануы

    Бұл пәнді меңгерген студенттер құқықтың пайда болуының әлеуметтік себептерін, қалыптасу процесін, оның қоғамдық басқа институттар мен жеке адамға тигізетін әсерін ұйренеді. Құқық мемлекет орнатудағы көкейтесті мәселелерді шешудің шараларын зерттеп, болжамдар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы және тұлға әлеуметтануы

    Пәнді меңгерген студент отбасының тарихи дамуы, қазіргі түрлері, әлеуметтік функциялары туралы теориялық концепцияларды, оны зерттеудің әдіснамаларын, әдістерін анықтайды. Отбасылық қарым-қатынастардағы мақсаттарға, міндеттерге байланысты туындайтын проблемалық мәселелер мен жағдайларға анализ жасайды. Тұлғаның табиғатын, құрылымын, қоғамдық қатынастардағы орнын әлеуметтанулық негізде көрсетіп, әлеуметтік статус және әлеуметтік рөлдерді саралайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанудағы әлеуметтік статистика

    Пәнді меңгерген студент әлеуметтік статистиканы әлеуметтанулық пән ретінде қарастырып, объектісі және пәні, міндеттері мен қызметтерін біледі. Әлеуметтік статистиканың негіздері, халықтың өмір сүру деңігейі мен сапасының, қаражаты мен табысының және ұлттық байлықтың статистикасын салыстырмалы талдауға, халық статистикасы және денсаулық мәселелері, денсаулық сақтау статистикасы, білім, мәдениет және өнер статистикасын зерттеулерге қолданып, болжамдар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік қатынастардағы орны

    Бұл курс студентті әлеуметтік тәжірибедегі жаңа әдістеме әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік өзгерістерге қол жеткізуге бағытталған қызметті негіздеуді үйретіп, әлеуметтік жұмыс қоғамдағы әлеуметтік осал топтар мен келіспеушіліктерді ұстап тұратын, олады жеңетін мықты тәсілдер ретінде қаруға дағды қалыптастырады. Әлеуметтік қамсыздандыруды реформалау, өнімді жұмыспен қамтуға жәрдемдесу, халықтың тұрмыс деңгейін арттыру бағыттарын талдауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық әлеуметтануы

    Пәнді меңгеру барысында студент девианттық мінез-құлықты әлеуметтанулық зерттеудің теориялық негіздерін оқып біледі, девианттық мінез-құлық әлеуметтанулық зерттеудің пәні ретінде қарастыра отырып, девианттық мінез-құлықтың негізгі концепцияларына талдау жасап, кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыс жасауының арту себептерін анықтауға қабілеті артады. Қазіргі қоғамда балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтенуінің негізгі әлеуметтік институттарының өзгеруіне талдау жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру әлеуметтануы

    Бұл пәнді меңгерген студент өзін-өзі жетілдіру, білім берудің тиімділігін және әлеуметтік зерттеу әдістерін біледі. Білім беру функциясы, білім беру саласындағы әлеуметтік болжамдау принциптері, жалпы және кәсіптік білім беру, үздіксіз білім беру, жоғары және орта мектеп түлектерін кәсіби әлеуметтендіру мәселелерін талдау дағдысы қалыптасқан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастар іс-тәжірибесі мен мәдениеттер әлеуметтануы

    Курс студенттерді жастар әлеуметтануын зерттеудің негізгі әдіснамалық және әдістемелік тәсілдерімен таныстыруға, батыс және отандық әлеуметтанудағы жастарды зерттеудің зерттеу стратегияларын сипаттау және салыстыру, студенттерді социологиялық эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялаудың негізгі дағдыларына үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс

    Пән студенттерге жеке адамдардың әлеуметтік мәселелерін, ең алдымен әлеуметтік жәбір шеккен жеке тұлғалар мен қоғамдық топтардың әлеуметтік мәселелерін шешуге, азаматтардың әлеуметтік кепілдігі бар құқықтары мен қажеттіліктерін қамтамасыз етуіне дағды қалыптастырады. Қабілетін қалпына келтіруге немесе көтеруге қолайлық туғызатын жағдайлар жасауға бағытталған кәсіптік іс-әрекеттің ерекшелігін анықтау және зерттеу, болжау жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы әлеуметтану

    Салыстырмалы әлеуметтану пәнін оқыған студент халықаралық деңгейдегі, тарихи кезеңдердегі және аймақтардағы әлеуметтік даму және өзгеру үдерістерін нақтылы көрсеткіштері мен индикаторларын құруды біледі, әртүрлі елдердегі әлеуметтік қатарлар мен топтардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырып, дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық ақпарат құралдары әлеуметтануы және әлеуметтік желілерді талдау

    Курста бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметтануы пәнін оқи отырып студент әлеуметтік маңыздылығы жоғары Баспасөз ақпарат құралдары (БАҚ) түрлерін ғылыми сипаттай отырып, әлеуметтік зерттеуде БАҚ мүмкіндіктерін негіздеп, оны қолдануды және нақтылы жағдаяттарды бағалауды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік әлеуметтану

    Кәсіпкерлік әлеуметтану пәні бойынша студент экономикалық мотивациясын теориялық тұрғыдан түсініп, кәсіпкерліктің тарихи типтерін, кәсіпкерлік мәдениетінің элементтерін меңгереді. Әр турлі кәсіпкерлік топтардың әлеуметтік құрамын, шаруашылық іс-әрекеттердің құндылықты нормативтік негіздерін, мемлекеттің кәспкерлікті қолдау саясатының практикалық жетістіктерін әлеуметтанулық ғылым тұрғысынан талдау және ұсыныстар жасау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Саяси қызметтің әлеуметтануы

    Саяси дау-жанжалдар мен мемлекетаралық күресті зерттеуді меңгерген студент қоғам өміріндегі мемлекет орны мен рөлі, басқару қызметтерін жүзеге асырушы институттар, ұйымдар мен әлеуметтік топтардың қоғамға және оның жеке бөліктеріне қатынасын біледі. Саяси ұйымдар, партиялар мен қозғалыстарды, олардың әлеуметтік құрылымын, динамикасын, ішкі дау-жанжалдарын талдап, жеке тұлғалардың саяси қатысуы мен саяси мінез-құлқын, соның ішінде сайлауда, саяси үміткерлер мен мәселелер бойынша дауыс беруін зерттеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Кәсіби қызмет пен өз елінің азаматы мен патриоты болуы үшін адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады.
  • Әлемдік және отандық әлеуметтану білімі дамуының негізгі бағыттары мен тенденцияларының дамуын, қалыптасуын меңгерген.
  • Әлеуметтанулық білімді қазіргі заманның жаһандық мәселелерімен байланыстыра отырып, әлеуметтанулық білім саласындағы математикалық модельдеуді қолданып, проблемаларды шешу және пайымдаулар құру тұжырымдамасын жасауға түсінік қалыптасқан.
  • Әлеуметтанулық кәсіби іс-әрекетте пайдаланылатын ақпараттарды жинауда компьютерлік бағдарламаларды қолданып, кеңес бере алады және оны ғылыми зерттеу жұмыстарында пайдаланады.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдаулар жасауға қажетті ақпарат жинауды және интерпретациялауды жүзеге асырады, әлеуметтанулық және демографиялық мәліметтерге салыстырмалы, контент-анализдік т.б. талдап, болжам жасайды.
  • Жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтардың негізгі әлеуметтік көрсеткіштерін, үлгілері мен құндылық бағдарларын айқындау үшін сараптамалық зерттеулер мен әлеуметтік шындықтың әлеуметтанулық болжамын қолдану арқылы талдау дағдыларын қалыптастырады.
  • Қоғамдық процестердегі өзгерістерді талдау барысында әлеуметтік жағдайларға және әлеуметтік зерттеу әдістеріне сыни тұрғыдан қорытынды баға береді.
  • Сараптама, маркетинг және әлеуметтік консалтинг нарығында әлеуметтік зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, ұсынуға қабілетті.
  • Қоғам құрылымының жақсаруына байланысты қарама-қарсы қасиеттер мен тенденцияларды дұрыс бағытта өзгерту бойынша іс-шараларды ұйымдастыру мүмкіндігі бар.
Top