Сервистік қызмет

  • Пән болашақ мамандарда сервистік қызмет көрсетуді, сервистің даму тарихын, сервистік қызмет түрлерін, қызметтерді жіктеу принциптері мен сипаттамаларын, қызмет көрсетуді ұйымдастыру теорияларын, сервистік қызметті іске асыру технологияларын, сапаны, қауіпсіздікті, мәдениетті, заманауи жағдайды және туризм кәсіпорындарында сервис саласын жетілдірудегі перспективалық инновацияларды талдауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top