Экономика және сыртқы экономикалық қызметті ұйымдастыру (жетілдірілген деңгей)

  • Мақсаты: Магистранттардың сыртқы экономикалық қызметтің проблематикасында, институттары мен құралдарында бағдарлау дағдыларын және алған білімдерін практикада пайдалану қабілетін тереңдете дамыту. Мазмұны: Халықаралық саудадағы ұлттық компания. Компанияның шетелдік нарықтағы қызметке бейімделуі. Маркетингтік зерттеулер: жүргізу әдістемесі және ақпарат көздері. Сыртқы сауда мәмілесін дайындау және жасасу. Шарттарды стандарттау және халықаралық сауда құқығын біріздендіру. Тауарларды халықаралық сатып алу-сату келісімшарты. Экспорттық қаржыландырудың дәстүрлі емес әдістері: факторинг, форфейтинг. Халықаралық саудадағы делдалдар. Ғылыми-техникалық білімнің халықаралық саудасы
  • Образовательная программа 7M04107 Цифрлық экономика (ТМД ЖУ)
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top