Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында негізгі және кәсіби құзыреттерге ие, биология мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерді өсімдіктердің денесін құрайтын негізгі элементтермен, жасуша және оның бөліктері мен таныстыру: ұлпалардың құрылымдық ерекшеліктері, вегетативтік және генеративті мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылысының ерекшеліктері. Пән аясында оқытылады: жасуша-өсімдік денесінің негізгі бірлігі. Оның құрылымының ерекшеліктері және көп функционалдылығы. Ұлпалар және топографиялық аймақтар. Өркен мен тамырдың анатомиялық құрылысы. Вегетативтік мүшелердің анатомиялық және морфологиялық құрылысы. Көбею мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылысы, жоғары сатыдағы өсімдіктердің көбеюі. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өсімдік тіршілігінің негізгі ерекшеліктерін, сыртқы және ішкі құрылысын,олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістерін біледі, өсімдіктер мен олардың бөліктерін ажырата алады,морфологиялық сипаттама құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құрылымдық ботаника
Пәннің мақсаты – өсімдік жасушасын зерттеу, өсімдіктің құрылымдық және қызметтік ұйымдастырылуының негізгі принциптерімен танысу. Пән аясында оқытылады: өсімдіктердің ұйымдасуының ерекше белгілері. Өсімдіктердің морфологиясы ғылым ретінде. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиялық эволюциясы. Ұяшық. Өсімдік жасушаларының ұйымдастырылуы. Пластидтер, вакуольдердің химиялық құрамы, жинақтаушы заттар, мембрананың құрылысы. Өсімдік ұлпалары туралы түсінік, олардың жіктелу принциптері. Меристемалар, қабық тіндері, паренхима, механикалық және өткізгіш ұлпалар, экскреторлық ұлпалар. Өсімдіктердің вегетативтік мүшелері. Тамыр.. Тамыр жүйелері. Метамеризм. Жапырақ – өркеннің бүйір мүшесі. Жапырақтың анатомиялық құрылысы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өсімдік жасушасының ұйымдастырылу принциптерін, мембраналық процестердің биофизикалық және биохимиялық негіздерін біледі, далалық және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездің заманауи әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігі мен систематикасы туралы білімдерін, омыртқасыз жануарлардың сыртқы құрылысы, ішкі ұйымдасу және көбею принциптері туралы түсініктерін дамыту. Пән аясында мыналар оқытылады: Омыртқасыздар зоологиясының пәні мен объектілері. Зоологияның ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Жануарларды классификациялау принциптері. Протистердің негізгі топтарының құрылысы мен өмір салты: саркомастигофорлар, спорвиялықтар және кірпікшелілер. Көп жасушалы организмдердің шығу тегі. Паразойандар және ламелларие. Нағыз метазоандардың түрлерінің сипаттамасы және жіктелуі: губкалар, целентераттар, тенофорлар, жалпақ құрттар, нематодтар, аннелидтер, моллюскалар, буынаяқтылар, эхинодермалар, жарты хордалар. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер тірі объектілерді бақылау және олардың морфологиялық және морфометриялық ерекшеліктерін зерттеу әдістерін біледі, жануарлардың көптеген және алуан түрлі морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін түсіне алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Пәннің мақсаты студенттерде адам денесінің құрылымы, оның бөліктері, мүшелері мен жүйелері, олардың функцияларын ескере отырып, адам денесінің құрылымының жыныстық айырмашылықтары мен жас ерекшеліктері туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: адам анатомиясы пәнінің нысаны мен міндеттері, анатомия тарихының негізгі кезеңдері, анатомия бөлімдері, мүшелер мен мүшелер жүйесінің анатомиясы, олардың құрылымы мен негізгі функциялары, адам мүшелерінің бір-бірімен байланысы, , мүшелер мен мүшелер жүйесінің даму заңдылықтары. Курсты игеру нәтижесінде студенттер физика-химиялық, патологиялық анатомия әдістерін меңгеріп, оларды зертханалық зерттеулерде, ағзаның жай-күйін функционалдық диагностикалауда және түзетуде қолданатын болады; ағзаның жай-күйін биологиялық бақылауды жүзеге асыратын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасушалық биология (цитология және гистология, эмбриология)
Оқу пәнінің мақсаты студенттерде жасушадағы процестердің табиғаты және физиологиялық реакциялардың молекулалық негіздері, жасуша жұмысының үйлесуі және олардың қоршаған ортамен байланысы туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: Гистология, цитология және эмбриологиядағы зерттеу әдістері. Бекітілген жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістері. Тірі жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістері. Жасушалар мен ұлпалардың химиялық құрамы мен зат алмасуын зерттеу әдістері. Гистология, цитология және эмбриологияның ғылым ретінде қалыптасуы. Жасуша туралы ілім. Адам эмбриологиясының негіздері. Митоздық хромосомалар, олардың ұйымдасуы. Центромерлер, центромера белоктары және кинетохорлар. Митоздағы хромосомалардың бөліну механизмдері. Апоптоз құбылысы және оның реттелуі. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жасуша биологиясының негіздерін, оның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын біледі және жасуша биологиясы, цитология, гистология салаларындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Оқу пәнінің мақсаты балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық – физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс- әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімдерді игеруі болып табылады. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: ағзаның өсуі мен даму заңдылықтары, жас кезеңділігі. Жүйке жүйесінің жалпы құрылымымен маңызы. Рефлекс жүйке қызметінің негізгі түрі ретінде. Жүрек-қан тамырлары, тынысалу, ас қорыту, эндокриндік және шығару жүйелерінің, мектеп жасындағы балалардың сезім мүшелерінің жас ерекшеліктері мен гигиенасы, мектептегі оқу-тәрбие процесінің гигиенасы, киім мен аяқ киімнің гигиенасы, тамақтану гигиенасы, мектептердің микроклиматымен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Курсты игеру нәтижесінде студенттер балалар, жасөспірімдер денесінің өсуі мен даму заңдылықтары және баланың қоршаған ортасын гигиеналық бағалау әдістері туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топографиялық анатомия
Пәннің мақсаты студенттердің адам ағзаларының барлық ішкі органдарымен жүйелерінің құрылымы, олардың функциялары, жұмысты реттеу негіздері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: топографиялық анатомияның пәнінің нысаны мен міндеттері, жоғарғы дене мүшелерінің топографиялық анатомиясы, төменгі дене мүшелерінің топографиялық анатомиясы, бастың топографиялық анатомиясы, ми бөлімі, кеуде бөлігінің топографиялық анатомиясы, қарынның алдыңғы қабырғасының топографиясы Курсты игеру нәтижесінде студенттер ағзаның тіршілік әрекеті процесінде оның құрылымымен жұмысының біртұтастығы туралы ақпаратты жалпы лау, талдау, қабылдау әдістерін меңгереді, жеке мүшелерді жіктейді, органдар мен олардың жүйелерінің топографиясын түсінеді, муляждармен табиғи препараттарда ағзалар құрылымының бөлшектерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер систематикасы
Пәннің мақсаты студенттерде қазіргі заманғы өсімдіктер таксономиясы бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту, студенттердің өсімдік объектілерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән аясында мыналар оқытылады: Қазіргі өсімдіктер таксономиясының пәні, міндеттері, әдістері және маңызы. Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жалпы сипаттамасы, Көк-жасыл балдырлар (Cyanea) - Cyanophyta. Эукариоттар. Балдырлар бөлімдері, Саңырауқұлақтар бөлімі (Mycetalia). Жалпы сипаттамасы. Ангиоспермділер (Angiospermae) бөлімінің жалпы сипаттамасы. Gymnospermae бөлімі. Өсімдіктер экологиясы, фитогеография және геоботаника элементтері Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өсімдік әлемінің негізгі таксондарының құрылымдық ерекшеліктері мен тіршілік қызметтерін біледі, олардың көбею биологиясы, филогенезі, классификациясы, экологиясы, географиялық таралуы туралы түсінік алады. Әртүрлі бөлімдер өкілдерінің нақты құрылымдық ұйымын ескере отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жүргізе біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктердің биоәртүрлілігі
Пәннің мақсаты қоршаған ортаның биологиялық әртүрлілігін, қорғау және оны ұтымды пайдалануды зерттеу. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: организмдердің, популяциялардың, экожүйелердің және биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары; адамның табиғи ортамен қарым-қатынасының сипаты; биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің жүйелі орналасуы; Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер қоршаған ортадағы өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігі, экожүйелердің тұрақтылығын зерттеу мақсатында мониторингтік зерттеулер жүргізу принциптері туралы біледі, алған білімдерін теориялық және басқа да әдістемелік мәселелерді шешуге қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Омыртқалылар зологиясы
Пәннің мақсаты - омыртқалы жануарлардың барлық кластарының сыртқы және ішкі ерекшеліктерімен танысу, олардың мінез-құлқы мен өмір салты, адам өміріндегі және табиғаттағы рөлі мен таралуы. Хорды жануарларды ұйымдастыру және әр түрлілігі, олардың филогениясы және шаруашылық маңызы. Омыртқаның әр түрлі жүйелі топтарының морфофизиологиялық ерекшеліктері, сондай-ақ олардың экологиялық алуан түрлілігімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты – өсімдік организмінің тіршілік әрекетінің негізін құрайтын зат алмасу жүйелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән аясында мыналар оқытылады: Өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтары. Өсімдіктердің өсу және даму мәселелері, энергия және пластикалық заттардың алмасуы (фотосинтез және тыныс алу), судың минералды алмасуының көрсеткіштерін сандық анықтау. Өсімдіктердің минералды қоректенуі. Өсу және даму физиологиясы. Өсімдіктердің бейімделуі және төзімділігі. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өсімдік тіршілігінің негізгі процестерінің ішкі табиғатын және олардың қоршаған орта жағдайларымен байланысын біледі, алған білімдерін өсімдіктер тіршілігінің теориялық негіздерін одан әрі дамыту үшін пайдалана алады және практикалық есептерді шеше алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Пәннің мақсаты студенттерде микроорганиздердің құрылымдық ұйымдастырылуын және олардың жіктелу принциптері туралы білім қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: Микроорганизмдердің морфологиясы. Микробиологиялық зерттеу әдістері. Микроорганизмдерден қоректік орта мен препараттарды дайындау әдістері. Бактериялардың, вирустардың, қарапайымдылардың, микроскопиялық саңырауқұлақтард ың морфологиясы және классификациясы. Микроорганизмдердің экологиясы. Микробтардың организмдерге таралу жолдары. Микроорганизмдердің генетикасы. Вирустардың қасиеттері, оларды оқшаулау әдістері, вирустардың жіктелуі және көбеюінің принциптері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер прокариоттық жасушаның құрылымдық құрылысын біледі, микроорганизмдерді ғылыми зерттеу және практикалық мақсатта объект ретінде пайдалана алады, микробтық культуралармен жұмыс істей алады, оларды қоршаған орта объектілерінен оқшаулайды, сонымен қатар микроорганизмдерді зерттеуде микроскопиялық әдістерді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микроорганизмдер мен вирустар биологиясы
Пәннің мақсаты: микроорганизмдер әлемінің, олардың табиғат пен адам өміріндегі рөлін, микроорганизмдер мен вирустардың негізгі қасиеттерін зерттеу болып табылады. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: Микроорганизмдер физиологиясы. Бактериялардың қоректенуі. Бактериялардың тыныс алуы. Бактериялардың ферментативті белсенділігі. Микроорганизмдерге сыртқы орта факторларының әсері. Инфекция туралы ілім. Иммунитет туралы ілім. Сау адамның ішек микрофлорасы. Вирусология негіздері. Вирустар туралы жалпы түсініктер. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер микробиологиялық зертханада практикалық жұмыстарды, микроорганизмдерді бөліп алу және өсіру, оларды микробиологиялық зерттеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытудағы жаңа инновациялық технологиялар
Оқу пәнінің мақсаты биологияны оқытудағы инновациялық технологиялардың өзгергіштігінің ауқымы туралы идеяларды қалыптастыру, болашақ педагогикалық қызмет процесінде биология бойынша тақырыптың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуде ең тиімді және қолайлы технологияның көптеген нұсқаларын талдау және таңдау дағдыларын дамыту. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: биологияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдан зерттелетін болады. Биология сабақтарындағы заманауи педагогикалық технологиялар .Биология сабақтарында цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Биология сабақтарында компьютерлік технологияларды қолдану. Мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды зерттеудің теориялық аспектілері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі педагогикалық технологияларды қолдана отырып сабақтарды жоспарлау және әзірлеу әдістемесін, технологияны қолданудың тиімділігін бағалау әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биологияны оқытудағы заманауи технологиялар
Оқу пәнінің мақсаты студенттерді педагогикалық технологиялардың әртүрлілігі туралы бі лім жүйесімен қамтамасыз ету болып табылады, оларды биология сабақтарында қолдану әдістері, сондай- ақ технологияларды пәнге бейімдеу әдістемесін меңгеру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады.Қазіргі дәстүрлі оқыту. Проблемалық оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар. Жобалық оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс-стади технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс-стади технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, сабақтарды жоспарлау және әзірлеу әдістемесін, технологияны пайдаланудың нәтижелілігін бағалау әдістемесін; әртүрлі көздерден кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орталық нерв жүйесінің физиологиясы
Пәнінің мақсаты — студенттерге орталық нерв жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы толық білім беру, оның организмнің жалпы физиологиялық процестеріндегі рөлі мен маңызын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пәннің мақсаты студенттерде биологиялық құбылыстардың мәні, тірі затпен тіршілік процестерінің құрылысындағы белоктардың биологиялық рөлі және нуклеин қышқылдарының биологиялық рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: Тірі жүйелерді ұйымдастырудың негізгі принциптері. Биологиялық объектілердің химиялық құрамы. Органикалық қосылыстардың ең маңызды кластарының қасиеттері мен қызметі және олардың өзара айналулары. Нуклеин қышқылдары. Нуклеин қышқылдарының алмасуы. Белок биосинтезі. Көмірсулар және олардың алмасуы. Липидтер және олардың алмасуы. Витаминдер мен гормондар. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер биологиялық макромолекулалардың– белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымдық ұйымдастырылуының негізгі принциптерін біледі және биополимерлерді бөліп алу және органикалық қосылыстардың функционалдық топтарын анықтау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биофизика
Пәннің мақсаты студенттерді биологиялық объектілердің жасушалық, ұлпалық деңгейде, мүшелер деңгейінде және жалпы ағза деңгейінде ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің биофизикалық мәнімен таныстыру, студенттерде әртүрлі деңгейлеріндегі биологиялық жүйелерді зерттеуде физикалық әдістердің пайдалану туралы заманауи түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: теориялық және қолданбалы биологиядағы биофизиканы оқудың маңыздылығы; биофизикада қолданылатын терминдер мен анықтамалар; жасушалық құрылымдардың, жасушалардың, ағзалар мен ағзалық жүйелердің қызмет етуінің биофизикалық негіздері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тірі жүйелерді зерттеудің биофизикалық әдістерін тәжірибеде қолдана алады; тіршіліктің физикалық және физика-химиялық механизмдерін және биологиялық объектілер мен жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын ашып көрсетеді; механика, оптика, акустика, термодинамика, гидродинамика заңдарын қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде ағзаның және оның бөліктерінің –жасушалардың, ұлпалардың, мүшелер мен функционалдық жүйелердің тіршілік әрекетінің физиологиялық механизмдері туралы, сондай -ақ организммен қоршаған ортаның тығыз байланысы туралы негізгі идеяларды қалыптастыру болып табылады. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: ұлпа түрлері, адам мен жануарлар ұлпаларының дамуы, жұмыс істеуінің және эволюциясының негізгі белгілері, жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің - ас қорыту, бөліп шығару, қан айналымы, жүйке, тыныс алу жүйесі, қозғалтқыш, эндокриндік, сенсорлық, репродуктивтік жүйелердің жұмыс істеу ерекшелікте рі. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер тірі жүйелерді зерттеу және талдау әдістерін біледі, алынған физиологиялық мәліметтерді салауатты өмір салтын қалыптастыруда және денсаулықты нығайтуда пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерді оқушыларға білім мен тәрбие беру теориясы мен әдістемесі бойынша білім-біліктермен қаруландыру болып табылады. Пән аясында мыналар оқытылады: биологияны оқытудың материалдық базасы, Биология әдістемесіндегі негізгі дидактикалық принциптер, мектеп пәнінде биологиялық ұғ ымдарды дамыту, биологияны оқытудағы тәрбиенің түрлері, биологияны оқыту әдістері, биологияны оқыту формалары, биологияны оқыту құралдары, Биология мұғалімінің тұлғасы, оқытудың жаңа технологиялары, дәстүрлі емес сабақтар, биологиядан сыныптан және сабақтан тыс жұмыстар, қазіргі биология сабақтарына қойылатын талаптар, биология сабақтарындағы білім тексеру мен бағалау. Курсты меңгеру нәтижесінде заманауи орта мектептегі биологиялық білім беру жүйесін, биологияпәнінің орта мектептерге арналған оқу бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұнын, игерілетін материалдың оқу-тәрбие міндеттерін анықтау, биологияны оқытудың жылдық және тақырыптық жоспарларын әзірлеу, сабақтардың, зертханалық сабақтардың жоспарларын құру, оқу барысында оңтайлы нысандарды, әдістер мен әдістемелік амалдарды, анықтауды біледі, табиғат аясына таным жорықты ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тірі организмдердің молекулалық ұйымдасуы
Пәннің мақсаты студенттерді жасуша өмірінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы, қасиеттері мен қызметі туралы заманауи теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктермен таныстыру Пән шеңберінде мыналар оқытылады: хромосомадағы ДНҚ-ның ұйымдасуы, рекомбинантты ДНҚ-ың қазіргі замандағы алғашқы жетістіктері, молекулалық биотехнологияның қағидаттары, биологиялық білім жүйесіндегі, сонымен бірге молекулалық және медициналық генетиканың, сот медицинасының, молекулалық авторизацияның, гендік терпияның және агробиомониторингтің дамуында молекулалық биологияның орны. Курсты игеру нәтижесінде студенттер молекулалық биологияның теориялық негіздерін және методологиясын, нуклеин қышқылдардың және белоктардың молекулалық құрылымының ерекшеліктерін, про- және эукариот жүйелеріндегі генетикалық ақпараттың берілун және іске асырылуын қамтамасыз ететін маңызды құрылымдарды және механизмдерді біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектептегі биологиялық эксперимент
Пәннің мақсаты биология экспериментінің нәтижелерін талдау және сипаттау дағдыларын қалыптастыру Пән шеңберінде мыналар оқытылады: биология сабақтарында экспериментті қолдану мақсаты, биология бойынша эксперимент жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы, өсімдіктер" бөлімі бойынша эксперимент, жануарлар" бөлімі бойынша эксперимент, жалпы биология"бөлімі бойынша эксперимент, мектепте биология бойынша ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру Курсты меңгеру нәтижесінде мектепте биологиялық эксперимент жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидаларынбіледі, биологияның мектеп курсын игеру кезінде биологиялық эксперимент жүргізілетін орынды айқындауға және биологиялық тәжірибелер жүргізу кезінде қалыптастырылуы тиіс білімнді, машықтар мен дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Молекулалық биология
Болашақ мұғалімдер вирустардың молекулалық ұйымдастырылуын, биополимерлердің құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, прокариоттар мен эукариоттар геномының молекулалық ұйымдастырылуын, про - және эукариоттық гендердің құрылымын, оларды жүзеге асыру механизмдерін заманауи және классикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттейді. Болашақ мұғалімдер биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және енгізу механизмдері туралы түсінік қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер генетикалық рекомбинацияның молекулалық негізін, РНҚ-ның әртүрлі түрлерінің құрылымын, өңделуін және қызметін, ақуыз-нуклеиннің өзара әрекеттесуін зерттейді. Болашақ мұғалімдер жасуша циклін, канцерогенезді және бағдарламаланатын жасуша өлімін реттеудің молекулалық механизмдерін қарастырады. Ғылым мен медицинада заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптерін меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • биополимерлердің құрылымдарының, қасиеттері мен функцияларының ерекшеліктерін сипаттайды; • молекулалық деңгейде зертханалық зерттеулердің заманауи молекулалық-генетикалық әдістері мен технологияларын тәжірибеде қолданады; • ген экспрессиясының механизмдерін, олардың әсерін реттеу жолдарын, репликациясын, рекомбинациясын және ДНҚ жөндеуін түсіндіреді; • тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдеріне есептерді шешу және матрицалық синтез процестерін модельдейді; • арнайы анықтамалық материалды, электрондық генетикалық мәліметтер базасын пайдаланады; • гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын сипаттайды; • ген құрылымы мен оларды жүзеге асыру механизмдері арасындағы байланысты түсіндіреді; • жасушада молекулалық деңгейде болатын тіршілікті анықтайтын процестердің өзара байланысын анықтайды; • ғылым мен медицинада молекулалық-генетикалық әдістер мен технологиялардың қолданылуын бағалайды; • ғылыми зерттеу жүргізу үшін заманауи және классикалық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп телімдерінде оқу тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты мектептің оқу-тәжірибелік алаңын ұйымдастыру мен жобалауға байланысты интеллектуалдық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: мектептің оқу-тәжірибе алаңын ұйымдастыру және жобалау, оқу-тәжірибе учаскесіндегі жұмыстарды жоспарлау, агротехникалық жоспар құру және өсімдіктерді күту бойынша агротехникалық жұмыс. Фенологиялық бақылаулар. Өсімдіктердің өсуі мен дамуы үшін тыңайтқыштарды қолдану, Көшетті өсімдіктердің тұқымын себу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер мектептегі оқу-тәжірибе алаңында ғылыми тәжірибелер ұйымдастырады, тиісті тақырыптар бойынша фенологиялық бақылаулар жүргізу жоспарын және егістік ауыспалы егіс схемаларын құрастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика
Пəннің мақсаты тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарын және казіргі кездегі генетика ғылымының әдістері мен мәселелері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады:. Генетика пәні және міндеті, даму тарихы, зерттеу әдістері, тұқым қуалаушылықтың материалдық негізі, хромосомалардың құрылысы, құрылымы, құрамы, репродукциялануы, кариотип, тұқым қуалау заңдылықтары, Мендель ілімі, моногибридті будандастыру, дигибридті будандастыру, полигибридті будандастыру, тұқымқуалаушылықтың хромосомдық теориясы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау, кроссинговер, кроссинговер механизмдері, цитоплазмалық тұқым қуалау, тұқымқуалаушылықтың молекулалық негіздері, ДНҚ транскрипциясы, ақуыз биосинтезі, геннің құрылымы мен қызметі, Курсты игеру нәтижесінде студенттер тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарын мен цитологиялық негіздерін талдап, теориялық білімін практикада және экспериментальдық зерттеулерде, генетикалық есептерді шығаруда қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде мектеп аумағында оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қажетті ауылшаруашылық және практикалық дағдыларын дамыту . Пән шеңберінде мыналар оқытылады: топырақ түзілу процестері, топырақтану морфологиясы. Топырақтың механикалық құрамы, классификациясы. Топырақ және су эрозиясы.Топырақ, судың қызуы, тыңайтқыштардың негізгі түрлері және оларды қолдану әдістері, өсімдік шаруашылығы, көкөніс және жеміс шаруашылығының жағдайы мен даму болашағы; өсімдіктердің ботаникалық құрамы, классификациясы, морфологиясы мен негізгі қасиеттері және оларды өсірудің интенсивті технологиясы. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер топырақтың механикалық құрамын анықтау, тыңайтқыштардың дозасын есептеу, зерттелетін материалды талдау әдістерін меңгереді; ауыспалы егіс схемаларын құрастырады; мәдени және арамшөптердің, егістік, көкөніс және жеміс-жидек дақылдарының аудандастырылған сорттардың негізгі түрлерін ажыратады. Зерттелген материалды талдай білу; ауыспалы егістің сызбасын құру; мәдени және Арамшөп өсімдіктерінің негізгі түрлерін тану, далалық, көкөніс және жеміс дақылдарының негізгі аудандастырылған сорттарын ажырату; Топырақтың негізгі түрлерін ажырату, Минералды тыңайтқыштардың кең таралған түрлерін анықтау; ауыспалы егісті, бақшаға, жидек екпелеріне күтім жасау жөніндегі күнтізбелік жоспарларды құру. түсіну - табиғат құбылыстарының себеп-салдарлық байланыстарын; тірі табиғатта болып жатқан процестердің мәнін; далалық мәдениет өсімдіктерінің биологиялық әртүрлілігі туралы түсінікке ие болу; ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясының дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика есептерін шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты студенттерде әртүрлі күрделіліктегі генетикалық есептерді дұрыс және негізделген шешу үшін қажетті берік теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер биотехнологиясы
Пәннің мақсаты студенттерді өсімдік жасушаларының культурасымен жұмыс істеудің заманауи жабдықтары және принциптерімен таныстыру, жасуша селекциясына негізделген биотехнологиялық әдістерді практикалық қолдануды үйрету. Пән шеңберінде мыналар оқытылады:. өсімдік жасушаларын өсірудің қысқаша тарихы зерттеледі. Өсімдік жасушаларының мәдениеті биотехнологияның нысаны ретінде. Өсімдік жасушаларын өсіру принциптері мен әдістері. Жасуша өсіру шарттары. Каллус алу және оны өсіру. Сұйық ортада жасушаларды өсіру. Дифференциация және каллус түзілуі. Өсімдік тектес экономикалық маңызды заттарды алуға арналған жасушалық технологиялар. Курсты игеру нәтижесінде студенттер өсімдік жасушалары мен тіндерін өсіру процесінде морфогенетикалық және физиологиялық-биохимиялық сипаттамаларды бағалау дағдыларын, қазіргі өсімдік биотехнологиясының теориялық білімдері мен практикалық тәсілдерін, сондай-ақ оның дамуының перспективалық бағыттарын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биотехнология және селекция
Пәннің мақсаты теориялық білімді практикада пайдалану үшін биотехнология саласындағы қолда бар ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін, теориялық білімді меңгеру арқылы студенттің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: энергетика және биотехнология, тамақ және медицина өнеркәсібіндегі биотехнология, химиялық технология және биотехнология, материалдар және биотехнология, қоршаған орта және биотехнология, ауыл шаруашылығындағы биотехнология, өсімдік жасушаларының мәдениеті, суспензия дақылдары, бір жасушалық өсіру, клондық микрокөбейту және өсімдік денсаулығы. , жануарлар жасушасы мен ұлпасының мәдениеті, гендік инженерия Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер биотехнологияның теориялық негіздері мен әдістерін меңгеруге қажетті дағдыларға ие болады, биотехнологияның заманауи бағыттары мен әдістерін бағдарлай алады және биотехнологияның ғылыми негіздерін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биология есептерін шешудің жалпы әдістемесі
Пәннің мақсаты: әдістемелік білім мен дағды жүйесін қалыптастыру және әртүрлі типтегі биологиялық есептерді шешуде білім мен дағдыны меңгеру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: биологиялық есептерді шығару және құрастыру әдістері, цитологиялық және генетикалық есептерді шешу әдістері, экологиялық мәселелерді шешу әдістері, адам және жануарлар физиологиясының есептерін шешу әдістері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі шешу алгоритмдерін қолдана отырып, стандартты емес биологиялық есептерді шығара алады; химия мен математикадан білімдерін пайдалана отырып биологиялық есептерді шешедеді; күрделілік деңгейі әртүрлі биологиялық есептерді шешеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биоинформатика
Оқу пәнінің мақсаты биоинформатика туралы іргелі идеяларды қалыптастыру, сәйкес есептеу құралдарымен таныстыру, ғылыми ойлауын дамыту және олардың ғылыми-техникалық көкжиегін кеңейту. Пән шеңберінде мыналар оқытылады: нуклеин қышқылдары мен белоктардың химиясы мен физикасының негіздері; биоинформатиканың негізгі принциптері мен әдістемесін; бағдарламалау тілдері және биоинформатикалық деректерді талдау үшін қолданылатын негізгі алгоритмдер; геномика мен биоинформатиканың концептуалды аппараты; биоақпараттық ресурстар. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер нақты ғылыми-зерттеу және кәсіптік мәселелерді шешу үшін биоинформатиканың тәсілдері мен әдістерін өз бетінше таңдай алады, нуклеотидтер мен полипептидтер тізбегі банктерінен, ақуыз құрылымдарынан ақпаратты өз бетінше алу және талдау, биоақпараттық интернет ресурстарын белсенді пайдалана алады. өз нәтижелерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биология мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Пәннің мақсаты студенттерде биологияны оқыту саласындағы табысты педагогикалық қызмет үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мектептегі оқу процесін жобалау дағдыларын дамыту, соның ішінде оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдану. Оқушылардың білімін диагностикалау және бағалау құралдарын меңгеру. Биологияны оқыту контекстінде сыни және аналитикалық ойлауды дамыту және оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары. Өзінің педагогикалық қызметін өзін-өзі реттеу және өзін-өзі бағалау қабілетін қалыптастыру және оқушылармен өзара әрекеттесудің педагогикалық этикасы мен психологиясының негіздерін зерттеу, сыныпты басқаруға және оқу процесінде туындаған жанжалды жағдайларды шешуге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан биоресурстары және биоэкология
Оқу пәнінің мақсаты жануарлар мен өсімдіктердің негізгі экологиялық сипаттамаларын зерттеу болып табылады. Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын білу; оқушыларды жануарлар, өсімдіктер және қоршаған орта арасындағы қарым- қатынастардың негізгі заңдылықтары мен жан-жақты таныстыру. Пән шеңберінде мыналар оқытылады:өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтарымен тіршілік формалары, жануарлардың морфологиясымен мінез құлқына қоршаған орта факторларының әсері, популяциялар санымен құрылымының өзгеру заңдылықтары, көбею сипаты, микроорганизмдердің кеңістікте таралуы, өсімдіктермен жануарлар, экологиялық топтарының қалыптасуы, өсу заңдылықтары, қоректену және тағамдық түраралық және популяция ішілік байланыстар, трофикалық тізбектегі энергия ағынының модельдері, популяциялардың биоценоздық қатынастары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өсімдіктермен жануарларды түрішілік және түраралық байланыстары арқылы ажырата алады; олардың биосферадағы рөлін түсіндіреді, түрлердің таралуының қоршаған орта факторларына тәуелділік дәрежесін бағалайды, организмнің морфологиялық құрылымымен оның тіршілік ету ортасы арасында байланысты саралайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану негіздері
Пәннің мақсаты әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесін, заманауи техникамен технологиялардың жетістіктерін, Жаратылыстану ғылымдарында қолданылатын әдістерін игеру. Пән аясында оқытылады: Жаратылыстанудың теориялық негіздері. Адам және қоршаған орта. Адамағзасы және оның тіршілік әрекетінің негізгі көріністері. Әлемнің химиялық суреті. Әлемнің физикалық суреті. Қозғалыстағы табиғат. Әлемнің эволюциялық бейнесі. Техногендік өркениеттің дамуы. Ғылыммен техниканың өзара әрекеттесуі. Қазіргі техника әлеміндегі жаратылыстану. Жаратылыстану ғылымдары және қазіргі заманның ғаламдық мәселелері. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер дүниенің физикалық, химиялық және биологиялық бейнесін өз бетінше сипаттайалады; Қоршаған ортаны басқарумен денсаулықты қорғаудың заманауи әдістерін қолдану; орта мектеп оқушыларына тірі табиғат объектісі ретінде биология туралы жүйеленген білімді береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эволюция теориясы
Оқу пәнінің мақсаты студенттерді эволюциялық процесті зерттеудің теориялық негіздерімен және әдістерімен таныстыру, тірі табиғатты зерттеуге эволюциялық көзқарасты тәрбиелеу, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешуде қолдану болып табылады. Пән аясында мыналар оқытылады: эволюцияның негізгі заңдылықтары, органикалық дүниенің даму кезеңдері, қазіргі эволюциялық теориялардың негізгі ережелері; жаратылыстану және қазіргі эволюциялық зерттеулердің гносеологиялық мәселелері. эволюциялық көзқарастардың дамуының негізгі кезеңдерін; Чарльз Дарвиннің эволюциялық теориясының мәні, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық негіздері, талдау мен сұрыптаудың генетикалық әдістері Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер эволюцияның теориялық және практикалық мәселелерін талқылап, органикалық дүниенің биохимиялық бірлігі мәселелерін бағдарлай алады, теориялық білімдерін кәсіби мәселелерді практикалық шешу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде жалпы биология, жасушалық және молекулалық биология, генетика, Микробиология, Биохимия саласындағы жүйелі іргелі білімді көрсету, алынған білімді басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметте бағалау және қолдану
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі түсініктерді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңыздылығын, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу және өсіру әдістерін қолдана білу.
- Биотехнология, оқу және өндірістік қызметтегі селекция объектілері туралы білімді және жаппай мектеп жағдайында және Қарапайым жабдықтарды пайдалана отырып қарапайым эксперименттерді жоспарлау тәсілдерін меңгеру және жердегі тіршіліктің эволюция процесін сипаттап, эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеу. Тірі табиғат объектісі ретінде биология туралы жүйеленген білім қалыптастыру. Әлемнің физика-химиялық және биологиялық бейнесі саласындағы білім мен дағдыларды, биологиядағы тірі табиғатты зерттеу әдістерін тұжырымдау. Заманауи техника мен технологиялардың жетістіктері, жаратылыстану ғылымдарында қолданылатын әдістер туралы білімді түсіну, қолдану.
- Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптері, биофизикалық және биохимиялық негіздер, мембраналық процестер және тіршіліктің молекулалық механизмдері туралы білімді қолдану.
- Репродуктивті, қолданбалы сипаттағы биологиялық мәселелерді шешу және биологиялық түйсікті дамыту, ұсынылған тапсырмаларды тез шешу үшін белгілі бір техниканы әзірлеу.
- Адам ағзаларының барлық ішкі мүшелері мен жүйелерінің құрылысы, олардың функциялары, жұмысты реттеу негіздері, Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпаратты меңгеру.
- Өсімдіктерді анықтау әдістемесін және өсімдіктер мен жануарларды морфологиялық сипаттау әдістемесін, жасушалардың, тіндердің, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін талдау дағдыларын меңгеру.
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруға бағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.