Имидж және брендинг

  • Мақсаты: Магистранттардың әлеуметтік-мәдени салада имидж мен брендингтің теориялық ережелері мен практикалық әдістерін қолдану туралы идеяларын қалыптастыру. Мазмұны: Имиджелогия - әлемдік іскерлік мәдениет және әлеуметтік және жеке қарым-қатынас туралы ғылым ретінде. Кескін символдық құбылыс ретінде. Адамның рухани бейнесі - адам бейнесінің басты көрсеткіші. Іскери этикет қалыптасқан іскерлік қатынас ретінде. Корпоративті имиджді қалыптастыру. Ұжымның корпоративті мәдениетінің негіздері. Әлеуметтік брендинг мәдени-тарихи құбылыс ретінде. Әлеуметтік брендинг бағдарламасын құру процесінде зерттеулерді ұйымдастыру. Бренд кескінін жасау. Байланыс жүйесін құру және әлеуметтік брендинг барысында ақпаратты тарату. Әлеуметтік брендтегі шығармашылық технологиялар. Қазақстандағы брендингтің дамуы.
  • Образовательная программа 7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top