Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Имидж және брендинг
-
Мақсаты: Магистранттардың әлеуметтік-мәдени салада имидж мен брендингтің теориялық ережелері мен практикалық әдістерін қолдану туралы идеяларын қалыптастыру. Мазмұны: Имиджелогия - әлемдік іскерлік мәдениет және әлеуметтік және жеке қарым-қатынас туралы ғылым ретінде. Кескін символдық құбылыс ретінде. Адамның рухани бейнесі - адам бейнесінің басты көрсеткіші. Іскери этикет қалыптасқан іскерлік қатынас ретінде. Корпоративті имиджді қалыптастыру. Ұжымның корпоративті мәдениетінің негіздері. Әлеуметтік брендинг мәдени-тарихи құбылыс ретінде. Әлеуметтік брендинг бағдарламасын құру процесінде зерттеулерді ұйымдастыру. Бренд кескінін жасау. Байланыс жүйесін құру және әлеуметтік брендинг барысында ақпаратты тарату. Әлеуметтік брендтегі шығармашылық технологиялар. Қазақстандағы брендингтің дамуы.
-
Образовательная программа 7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1