Мәдени-тынығу саласындағы промоутерлік қызмет

  • Мақсаты: промоутерлік қызметтің теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, магистрантта промоутерлік қызмет арқылы шығармашылық процеске педагогикалық әсер ету дағдылары мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: Промоутерлік қызметтің негізгі сипаттамалары промоутерлік қызметтің пайда болуы мен дамуы. Мәдени-демалыс қызметтерінің әлемдік нарығы жүйе ретінде. Қоғамның рухани өміріндегі әлемдік демалыс индустриясының рөлі. Тынығу қызметтері нарығы жүйесіндегі промоутер. Шоу-бизнес пен демалыс индустриясының мәселелерін реттейтін заңнаманың қалыптасуы. Промоутерлік қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутер. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутер қызметінің практикалық негіздері. Имидж-билдинг. Сейлз-промоушн. BTL-промоутердегі технологиялар. Промоутердің қызметіндегі Фандрайзинг. Промоутердің қаржылық-экономикалық қызметі.
  • Образовательная программа 7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top