Тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері

  • "Тұтынушылардың мінез-құлық үлгілері " курсы тұтынушылардың таңдауы мен сатып алу шешімдеріне әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Курсты зерделеу кезінде ішкі (мотивация, қабылдау, жеке қасиеттер) және сыртқы (мәдениет, әлеуметтік топтар, отбасылық әсерлер) мінез-құлық детерминанттары бойынша зерттеулер жүргізіледі. Шешім қабылдау процестерін, мінез-құлық үлгілерін талдауға және оларды маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолдануға ерекше назар аударылады. Курс тұтынушылардың қалауын болжау және маркетингтік шешімдерді нарық динамикасына бейімдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top