Халықаралық маркетинг және менеджмент

  • Курс компаниялардың халықаралық маркетинг қызметінің стратегиялық және функционалдық аспектілеріне бағытталған. Ол стратегияны әзірлеудегі сыртқы және ішкі жағдайлардың рөлін түсіндіре отырып, халықаралық бизнес үшін маркетинг және нарыққа бағдарлану концепцияларын түбегейлі түсінуді қамтамасыз етеді. Сыртқы нарыққа шығу және нарықты таңдау әдістері, халықаралық деңгейде кешенді маркетингтік тәсілдерді әзірлеу және енгізу және т.б.
  • Образовательная программа 7M04113 Іскерлік әкімшілендіру (МВА)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top