Ақпараттық-кітапханалық қызметтің маркетингі

  • Курстың мақсаты-студенттерде өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайға бейімделуге, кітапхананың икемді жеке маркетингтік тұжырымдамасын жасауға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін арнайы білім мен функционалдық дағдылар кешенін қалыптастыру. Кітапхана-ақпараттық қызметте маркетинг құралдарын пайдалану, әлеуметтік серіктестікті ұйымдастыру. Ақпаратты тұтынушыларды және олардың ақпараттық қажеттіліктерін зерттеу. Кітапхана-ақпараттық қызмет маркетинг жүйесін ұйымдастыру.
  • Образовательная программа 6B03201 Кітапхана ісі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top