Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Кітапхана ісі в БҚИТУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау, қазіргі әлемдегі ұтқырлық, сыни ойлау және физикалық өзін-өзі жетілдіру қабілеттерін дамыту, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсету.
  • әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға бере білу; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалану; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына операция жасау, шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, экологиялық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін көрсету, қаржы нарығының түрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсіну, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану.
  • ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу, баспа және электрондық құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу процестерінде мәтіндерді ақпараттық талдау әдістерін, каталогтарды ретроконверсиялау және түрлендіру технологиялары мен әдістерін қолдану.
  • теория мен практиканы үйлестіре отырып, практикалық қызметте процестік тәсілді қолдану, кітапханалық қызмет көрсету кезінде кітапханалық-библиографиялық процестерді жүзеге асырады және түзету, кітапханалық-библиографиялық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, зерттеу-практикалық жұмыстар жүргізу.
  • іс қағаздарын жүргізу, мұрағат дела, кітапханатану, кітаптану және библиографиялық дереккөздер саласындағы іргелі білімді меңгеру және кітапхана-библиографиялық қызметтің әдістері мен құралдарын еркін меңгеру және Қазақстанның кітапхана ісін ұйымдастыру бойынша терең білімге ие болу.
  • автоматтандырылған кітапханалық ақпараттық жүйелерде, жергілікті желілерде және ғаламдық интернет желісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану, библиографиялық, аналитикалық, толық мәтінді, мультимедиялық, кітапханалық ақпараттық өнімдерді жасау, ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін негізгі зияткерлік бағдарламалық жүйелерді құру үшін қолдану мүмкіндігі
  • ғылыми-әдістемелік жұмысты, кітапханашылардың біліктілігін арттыруды, кітапханалық іс-шараларды, тақырыптық бағыттар бойынша кітап-иллюстрациялық көрмелер мен экспозицияны ұйымдастыру.
  • кітапханалық-ақпараттық қызметте маркетингтік принциптерді пайдалану, кітапхананың жарнамалық қызметін талдау, ойлау мәдениетін, этикалық және ғылыми ойларды меңгеру және өз жұмысын заманауи талаптарға сәйкес ұйымдастыра білу
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдыларын, оның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде, автоматтандырылған кітапханалық ақпараттық жүйелердің (РАБИС, КАБИС, ИРБИС) технологияларын, кітапханалардың меншікті электрондық дерекқорларын, кітапхана пайдаланушыларының ақпараттық мәдениетін жетілдіруді қолдану.
  • балалармен және жасөспірімдермен жұмысты ұйымдастырудың ерекшелігін ескере отырып, кітапханалық-ақпараттық қызметтің барлық бағыттарын дамытудың кешенді инновациялық жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу; инклюзия қағидаттарын түсінуді көрсету.
  • Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнатады, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдаланады, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.
Top