Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері
-
Мақсаты: Мәдени-тарихи теориясын және Л.С. Выготский және оның педагогикалық психологиядағы ізбасарларын зерттеу. Мазмұны: Мәдени-тарихи психологиядағы филогенетикалық және онтогенетикалық бағыттар. Функционалдық жүйе ретіндегі жоғары психикалық функциялар. Сананың белгі-символдық негізі. Интерьеризация, экстериоризация және рефлексия механизмдері. Психикалық дамудың кезеңділігі. Әртүрлі жас топтарындағы даму проблемалары. Сезімтал кезеңдер. Жоғары психикалық функциялардың даму кезеңдері. Мәдени-тарихи теориядағы тұлға. Құзыреттіліктер: Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясының ережелерін біледі. Психология және білім берудегі белсенділік тәсілінің идеяларын түсінеді. Мәдени, тарихи және іс-әрекетке негізделген тәсілдерді ескере отырып, оқу-тәрбие процесін құрудың принциптерін біледі.
-
Образовательная программа 7M01114 Психологиялық-педагогикалық білім
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1