Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және белсенділік тәсілдері

  • Мақсаты: Мәдени-тарихи теориясын және Л.С. Выготский және оның педагогикалық психологиядағы ізбасарларын зерттеу. Мазмұны: Мәдени-тарихи психологиядағы филогенетикалық және онтогенетикалық бағыттар. Функционалдық жүйе ретіндегі жоғары психикалық функциялар. Сананың белгі-символдық негізі. Интерьеризация, экстериоризация және рефлексия механизмдері. Психикалық дамудың кезеңділігі. Әртүрлі жас топтарындағы даму проблемалары. Сезімтал кезеңдер. Жоғары психикалық функциялардың даму кезеңдері. Мәдени-тарихи теориядағы тұлға. Құзыреттіліктер: Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясының ережелерін біледі. Психология және білім берудегі белсенділік тәсілінің идеяларын түсінеді. Мәдени, тарихи және іс-әрекетке негізделген тәсілдерді ескере отырып, оқу-тәрбие процесін құрудың принциптерін біледі.
  • Образовательная программа 7M01114 Психологиялық-педагогикалық білім
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top