Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сандық маркетинг және талдамалар
-
Сандық маркетинг және талдамалар пәні сандық маркетинг пен аналитиканы біріктіріп, интернет және сандық платформаларда маркетингтік стратегияларды тиімді қолдану үшін деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер сандық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерімен танысады, сондай-ақ онлайн науқандарды жүргізу кезінде деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін үйренеді. Курс барысында іздеу жүйесін оптимизациялау (SEO), әлеуметтік медиа маркетинг (SMM), контент-маркетинг және электрондық пошта маркетингін бағалау үшін аналитикалық құралдарды пайдалану мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, деректерді талдау арқылы маркетингтік тиімділікті өлшеу, ROI (инвестицияның қайтарымы) және сандық маркетингтің болашақ трендтерін болжау мәселелері зерттеледі
-
Образовательная программа 6B04104 Е - Бизнес
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2