Онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау

  • «Онлайн-жарнаманың тиімділігін бағалау» пәні интернет-жарнаманың тиімділігін анықтау және оны максимизациялау әдістерін зерттейді. Студенттер интернет-жарнаманың негізгі құралдарын, олардың ерекшеліктерін және аудиторияға әсер ету деңгейін талдауды үйренеді. Курс барысында онлайн-жарнаманың түрлі түрлерін бағалау, жарнама кампанияларының нәтижелілігін өлшеу үшін қолданылатын метрикалар мен аналитикалық құралдар қарастырылады. Студенттер онлайн-рекламаның әсерін бағалаудың түрлі әдістері мен техникасын меңгереді, сонымен қатар жарнама стратегияларын оңтайландыру және олардың табыстылығын арттыру жолдарын зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04104 Е - Бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top