Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мәдени-тынығу жұмысындағы брендинг
-
Мақсаты: Брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру. Мазмұны: Сауда маркасы және сауда маркасы: негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Брендинг түсінігі мен мәні. Брендингтің негізгі кезеңдері. Қазақстандағы брендингтің ерекшеліктері. Әлеуметтік және аумақтық брендинг. Макроэкологиялық және компанияның брендтік стратегиясы. Брендтің қалыптасуының негізгі мәселелері мен процестері. Брендинг әдістері мен технологиялары. Қалыптастыратын дағдылар: брендинг технологиясын кәсіби қызмет барысында қолдана білу.
-
Образовательная программа 6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
-
Несиелер 6
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5