Тамақ өнімдерінің тауарлық зерттеулері

  • Пәннің мақсаты: теориялық білімді меңгеру, тауарлардың сапасы мен ассортиментін бағалау және басқару, тұтынушылық қасиеттерін: азық-түлік және азық-түлік емес тауарларды анықтау бойынша маркетинг және коммерция саласында білікті кәсіби қызметті қамтамасыз ететін дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдеріндегі өнімдер. Пәннің мазмұны: пән тамақ өнімдерінің сапасын, тамақ өнімдерінің құрамын, сақтау режимдерін, тамақ өнімдерінің классификациясын кешенді бағалауды қамтамасыз етеді; тамақ өнімдерін шығаратын кәсіпорындарда өндірісті ұйымдастыруды, өндіріс технологиясының ерекшеліктерін логикалық және дәйекті түрде негіздейді
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top