Туризмдегі қызмет көрсету сапасын басқару

  • Оқытылатын мәселелер: қызметтердің тұтынушылық нарығында ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыруды қамтамасыз ететін сапа менеджменті жүйесін құру арқылы туризм ұйымдарының қызметтерінің сапасын басқаруды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық ұсыныстары. Туристік өнімнің тұтынушылық қасиеттерін және оны құру және тұтыну процестерінің әлеуметтік–экономикалық және ұйымдастырушылық–техникалық сипаттамаларын анықтайтын параметрлер. Қалыптастырылатын құзыреттер: туристік индустрия талаптарына сәйкес келетін жаңа туристік жобаларды әзірлеу, жобалаудағы басым бағыттарды анықтау, қажетті нормативтік-техникалық құжаттаманы жасау қабілеті; туристік индустрия кәсіпорындарының қызметінде шешімдерді талдау, әзірлеу және іздеу әдістерін қолдануға дайындығы; туристік индустриядағы процестердің тиімділігін мониторингілеу және бағалау қабілеті; тұтынушыға қызмет көрсету процесін ұйымдастыра білу.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top