Туристік бизнестегі жарнамалық-ақпараттық қызмет

  • Оқытылатын мәселелер: Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнаманың рөлі; жарнаманың эволюциясы және негізгі түрлері; жарнама қызметінің субъектілері; жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері; жарнамалық ақпаратты тарату құралдары; туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы жарнаманы жоспарлау және стратегия. Қалыптастырылатын құзыреттер: Туризмдегі жарнаманың рөлі мен мазмұнын білу және түсіну; нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде туризм саласындағы жарнамалық-ақпараттық қызметтің негізгі ұғымдарын, қағидаттарын қолдана білу және жарнамалық қызметті ұйымдастырудың тиімді нысандарын әзірлеу; жарнаманың тиімділігін айқындайтын әлеуметтік-мәдени сервисте және туризмде жарнамалық қызметті жүйелендірілген талдау негізінде дәлелдер құру; туризм саласындағы жарнамалық-ақпараттық қызмет саласында әртүрлі салаларда ақпарат ұсыну аудиторияның ерекшелігін ескере отырып, хабарлама нысандарында.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top