Қонақжайлылық саласындағы қызмет көрсету мәдениеті

  • Білім алушыларда қонақжайлылық саласында негізгі қызмет түрлерін көрсету бойынша технологиялық процестердің құрылымы мен ерекшелігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сервис түрлерімен, осы процестерде қолданылатын техникалық құралдарды пайдалану және ұтымды пайдалану, қонақжайлылық саласындағы менеджердің кәсіби қызметінің заманауи технологияларымен танысу. Сервисті ұйымдастырудың әртүрлі нысандарымен таныстыру: стационарлық, көшпелі, спецификалық. Әлеуетті клиенттердің жас, конфессиялық, ұлттық, емдік-медициналық ерекшеліктерін ескере отырып, санитарлық-гигиеналық, технологиялық, физиологиялық стандарттармен және тамақтану мен орналастыру нормаларымен таныстыру, қонақ үй, мейрамхана қызметі, қонақжайлылық кәсіпорындары ұсынатын қызметтер туралы түсінік беру.
  • Образовательная программа 6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top