Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыруда бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау, негізгі білімі, инновациялық тәсілдері, қызмет көрсету саласында ұйымдастыру дағдылары бар
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикадағы математика
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің негіздері
Этноэкономика туризм және қонақжайлылық саласы ретінде
Қонақжайлылық саласындағы қызмет көрсету мәдениеті
Цифрлық экономика
Бизнес-жоспарлау
-
2 Оқу жылы
Қонақжайлылық психологиясы
Қызмет көрсету саласындағы мінез-құлық экономикасы
Қонақжайлылық индустриясын ұйымдастырудың заманауи формалары
Қонақ үй кешеніндегі ұлттық тағамдар технологиясы
Кәсіби бағытталған шет тілі
Қызмет көрсету саласының экономикасы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Көшбасшылық негіздері
Мейрамханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Іскерлік шетел тілі және іскерлік хат жазысу
Қызмет көрсету саласындағы менеджмент
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Қаржылық сауаттылық негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорнының инфрақұрылымы
-
3 Оқу жылы
Қонақжайлылық жүйесіндегі бухгалтерлік есеп
Мамандырылған кәсіби шетел тілі
Қызмет көрсету саласындағы өндірісті ұйымдастыру теориясы
Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау
Қызмет көрсету саласындағы кәсіпкерлік тәуекелдер
Жасанды интеллект негіздері
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі инновациялар
Маркетинг және қонақжайлылық қызметтерін жылжыту
Қонақжайлылық саласындағы инновациялық технология-лар
-
4 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақ үй кешендері нарығындағы баға саясаты
Қонақ үй және мейрамхана ісі саласындағы лизингтің тиімділігі
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіне инвестиция салудың тиімділігі
Бизнес саласындағы ақпараттық технологиялар
Қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметіндегі сапаны басқару жүйесі
Қонақ үй шаруашылығын қаржылық талдау
Қызмет көрсету саласындағы жасыл технологиялардың тиімділігі
Қонақ үй кешенінің мейрамхана қызметін талдау және бақылау
Қонақжайлылық индустриясын жоспарлау және болжау
Қызметтер саласындағы логистика
Қонақжайлылық саласындағы тұтынушылық мінез-құлық
Мейрамхана және қонақ үй қызметтерінің стандарттары
Салықтық менеджмент
Салықтар және салық салу
Қызмет көрсету саласындағы персонал экономикасы
Қонақ үйлерде еңбекті ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік қарым-қатынастың негіздері мен нормаларын қолдану, іскерлік Этикет нормаларын ескере отырып, еңбек қатынастарын құру. Қызмет көрсету үшін жеткілікті көлемде шет тілін меңгеру.
- Қонақжайлылық индустриясын өркендету және оны одан әрі дамыту мақсатында мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының дұрыс стратегиясы мен тактикасын жасау;
- Алынған білімді мейрамхана ісі және қонақжайлылық саласындағы жеке бизнесті жобалау кезеңінде туындаған мәселелерді сәтті шешу үшін қолдану;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оңтайлы шешімдерді анықтау үшін логистикалық ақпаратты бағалау;
- Ұйымның есептілігінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру және алынған мәліметтерді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану;
- Кәсіпорын қызметінің сапасы мен нәтижелерін басқару;
- Қонақ үйлер мен мейрамханалар ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді шешу;
- Қызмет көрсету саласындағы қызметті жоспарлау мен ұйымдастыруды басқару
- Нарықтық экономика жағдайында туристік кешендердің қаржылық есептілігін жасау проблемаларын шешу; нарықтық қатынастарды қалыптастыру жағдайында қаржыны басқару; туристік кешендерді жоспарлау және баға белгілеу негіздерін қолдану;
- Техникалық құралдарға қажеттілікті олар орындайтын жұмыстар мен жұмсалатын материалдардың көлемін ескере отырып айқындау;
- Нарық мониторингі әдістерін және қонақ үй индустриясындағы зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін қолдану.
- Тамақтандыру кәсіпорындары желісінің қызметін басқаруға инновациялық технологиялар мен өзгерістерді енгізу
- Жасанды интеллект пен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, қонақжайлылық саласында тиімді басқарушылық және инновациялық шешімдерді әзірлеу және енгізу.