Әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттегі жарнама

  • Пәнді оқытудың мақсаты жарнама қызметінің негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру, қоғам қызметінің әлеуметтік-мәдени салаларындағы жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ жарнама қызметінің негізгі ұғымдарын, жарнама қызметінің ерекшеліктерін, оның түрлерін, жарнаманың өзара байланысын және олар үшін ортақ құрылымдық құрылымдарды тануға мүмкіндік беретін маркетингтік коммуникацияның басқа құралдарын зерделеу, негізгі кезеңдермен танысу болып табылады жарнамалық науқанды құру, олардың әлеуметтік-мәдени саладағы кәсіпорындардағы ерекшеліктері мен маңызы.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top