Тұтынушы мінез-құлқы

  • Бұл модуль сатып алу мен тұтыну алдында, кезінде және кейін тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін психологиялық және социологиялық факторларды зерттейді. Студенттер мінез-құлық теорияларын, шешім қабылдау модельдерін және сегментация әдістерін қазіргі заманғы маркетингтік мәселелерге қолданады және тұтынушы инсайттарының баға белгілеу, коммуникация және лоялдылықты құруға қатысты стратегиялық маркетингтік әрекеттерді қалай бағыттайтынын бағалайды.
  • Образовательная программа 6B04113 Іскерлік әкімшілік
  • Несиелер 10
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top