Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушы мінез-құлқы
-
Бұл модуль сатып алу мен тұтыну алдында, кезінде және кейін тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін психологиялық және социологиялық факторларды зерттейді. Студенттер мінез-құлық теорияларын, шешім қабылдау модельдерін және сегментация әдістерін қазіргі заманғы маркетингтік мәселелерге қолданады және тұтынушы инсайттарының баға белгілеу, коммуникация және лоялдылықты құруға қатысты стратегиялық маркетингтік әрекеттерді қалай бағыттайтынын бағалайды.
-
Образовательная программа 6B04113 Іскерлік әкімшілік
-
Несиелер 10
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6