Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04113 Іскерлік әкімшілік в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

  • Бухгалтерлік есепке кіріспе

    Бұл курс АҚШ GAAP және ХҚЕС негізіндегі кіріспе бухгалтерлік курс болып табылады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер қаржылық есептілікті қалыптастырудағы бухгалтерлік есептің принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Компания шоттарын тіркеу, реттеу және жабу кіреді; ақша қаражатын, қаржылық салымдарды, дебиторлық және тауарлы-материалдық қорларды есепке алу, сатылған өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау сияқты тақырыптар курстың негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент негіздері

    Курс ұйымдардағы басшылық лауазымдарға байланысты негізгі басқарушылық білімді, аналитикалық, дамытушылық және техникалық дағдыларды үйренуге бағытталған. Курс менеджменттің негізгі түсінігін, ұйымның мақсаттарына жетудегі менеджердің рөлін, сонымен қатар басқарушылық мәселелерді шешу үшін басқарудың әртүрлі салаларында жол картасын пайдалануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Бұл курстың негізгі мақсаты – эконометриканың іргелі ортасын және эконометрика саласындағы кәсіпқой кәсіпқойдың рөлін таныстыру. Бұл курс қажетті әдістердің негізгі мақсаттарын, принциптерін және процедураларын зерттеу болып табылады. Эконометрика негізгі сызықтық регрессия модельдерін, тұжырымдамалары мен конвенцияларын енгізеді және жалғыз теңдеу регрессия үлгілері, классикалық модель болжамдары және шешім қабылдау үшін пайымдаулар туралы негізгі түсінікті қамтамасыз етеді. Студенттер ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес Статистика (Excel)

    Бұл курс деректерді жинау, талдау және түсіндірудің негізгі ұғымдары мен тәсілдерін меңгеруге арналған. Ол төрт басты бөлімге бөлінеді: Деректерді зерттеу – заңдылықтар мен олардың бұзылуын талдау, келесі үлгі алу және эксперимент жүргізу – зерттеу жұмыстарын жоспарлау және іске асыру, сосын ықтималдық теориясы – алдын ала заңдылықтарды болжау, және статистикалық тұжырымдар – популяция параметрлерін бағалау және гипотезаларды тексеру. Курс соңында студенттер Excel және басқа да статистикалық құралдарды қолданып, деректер жиынтықтарын сауатты талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржыға кіріспе

    Бұл курс ағымдағы құн, болашақ құн және өтеуге кірістілік, облигацияларды бағалау, акцияларды бағалау, капитал құрылымы, дивиденд саясаты сияқты негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған. Бұл курсты аяқтай отырып, студент қаржылық ортаны және қаржы нарықтары мен инфрақұрылымының динамикасын талдауды, қаржылық компанияның мүмкін болатын проблемалары мен қажеттіліктерін анықтауда қаржылық стратегия тұжырымдамаларын қолдануды және анықталған проблемалардың ықтимал шешімдерін ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық курсы жеке қаржыны түсіну мен басқаруды, соның ішінде бюджеттеуді, үнемдеуді, инвестициялауды, несиені пайдалануды және болашақты жоспарлауды қамтиды. Ол негізделген қаржылық шешімдер мен ұзақ мерзімді қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі жасанды интеллект негіздері

    Студенттер бизнес-ориентирлі ақпараттық технологиялар және негізгі концепцияларды қолданады, сондай-ақ, ЖИ-дің нәтижесінде жүргізілетін шешімдердің сәтті жүзеге асыру үшін керек процестер туралы білім алғандығымыз келеді. Курс бітіміне дейін қатысушылар деректер аналитикасы, искусствен тарату, және машиндық оқыту арасындағы тығыз байланыстың меңгерілген тұлғаларын дамытулар. Бұл біліммен ашылғанда, қатысушылар соларды бизнес басқарудың қазіргі әдістерін формалау мен оптимизациялау үшін пайдалануға таяу болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Іскерлік құқық

    Курс заң білімі жоқ студенттерге заңды тұлғаны құрудан бастап қызметін тоқтатуға дейінгі бизнес-процестерді құқықтық реттеу саласында практикалық білім беруге арналған. Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер: кәсіпкерлікті реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың құқықтық негіздерін және Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары туралы ережелерді біледі; Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық-құқықтық нысандарымен таныс болады; экономикалық қатынастарды құқықтық реттеу ерекшеліктерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және қоғам қауіпсіздігі

    Бұл курс студенттерде қазіргі қоғамдағы тұрақты даму, қоршаған ортаны қорғау және өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету принциптері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Тұрақты даму контекстінде инклюзия, әлеуметтік жауапкершілік және әділеттілік құндылықтарын біріктіруге ерекше назар аударылады. Студенттер халықаралық және ұлттық ережелерді, жаһандық тұрақты даму мақсаттарын (SDG) оқиды және сыни ойлауды, экологиялық мәдениетті және тәуекелдерді бағалау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика принциптері

    Курс микроэкономиканың негізгі принциптерін, әртүрлі нарықтық құрылымдардағы өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынасты және бұл қатынастың тапшы ресурстар мен өнімдерді бөлуге қалай әкелетінін зерттеуге арналған. Студенттер өмірдегі маңызды экономикалық мәселелердің шешімін табады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникациялар

    Курс төмендегідей іскерлік қарым-қатынас түрлерін зерттейді: вербалды және вербалды емес; сонымен қатар эмоционалды интеллект дағдыларын, жұмсақ дағдыларды дамыту, іскерлік құжаттарды құру стратегияларын практикада қолдану, тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері, стейкхолдерлер мен инвесторларды тиімді сендіру үшін іскерлік презентация дағдыларын жетілдіру. Курс іскерлік қарым-қатынасты, әлеуметтік желілерді кәсіби жүргізуді және жеке брендті дамытуды іс жүзінде қолдануға бағытталған. Курс теориялық білім мен стратегияларды, корпоративтік коммуникацияларды қолданатын жағдайларды талқылауға негізделген, сонымен қатар іскерлік этика мен этикет мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Бұл курс Маркетинг тұжырымдамаларының негіздерін, алмасу процестерін және маркетинг қоспасының элементтерін, сондай-ақ нарықтарды бағалау және сегменттеу, нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, сатып алушылардың мінез-құлқын бағалау, нарықтық ақпараттың рөлі, өнімдер мен қызметтер туралы шешімдер, баға белгілеу, сату және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі бағыттарын қамтиды. Студенттер маркетингтің негізгі тұжырымдамалары бойынша білім алады, әртүрлі өнімдер бойынша нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізе алады, компаниялардың маркетингтік стратегияларын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика принциптері

    Курс экономикалық өсу, жұмыссыздық, инфляция, фискалдық және ақша-несие саясаты, халықаралық сауда сияқты маңызды мәселелерге бағытталған экономикалық даму деңгейін түсіну және бағалау үшін қажетті негізгі білім мен құралдарды беруге бағытталған. Студенттер экономикалық деректерді талдауды және түсіндіруді және макроэкономикалық теорияларды нақты әлем сценарийлеріне қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық есеп

    Курс басқарушылық есептің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерінің негізін зерттейді. Курстың мақсаты қаржылық деректерді талдау және түсіндіру, негізделген шешімдер қабылдау және ұйымдарда тиімді ішкі басқару мен бақылау үшін ақпарат беру дағдыларын зерттеу. Пәнге мыналар кіреді: шығындардың мінез-құлқын түсіну, бюджеттеу, шығындарды есептеу, сонымен қатар ACCA және CIMA талаптарына сәйкес қызметтің тиімділігін бағалау үшін қаржы құралдары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бизнес негіздері

    Бизнес негіздері пәні студенттерде экономика, құқық, кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамытуға, кәсіпкерлік этикалық принциптеріне және заңды нормаларды сақтауға ерекше назар аударылады. Курс студенттерге жеке тиімділікті арттыруға, негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға және бизнес ортадағы адалдық пен ашықтықтың рөлін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп

    Курс «Бухгалтерлік есепке кіріспе» курсының жалғасы болып табылады және АҚШ GAAP және ХҚЕС негізінде жасалған. Бұл пәнді оқу барысында студенттер нормативтік-құқықтық базаның негіздерін, соның ішінде бухгалтерлік есептерді және пайдалы ақпараттың сапалық сипаттамаларын, сондай-ақ сынақ балансын жасау (қателерді анықтау және түзетуді қоса) бойынша білім алады. Оған қоса қаржылық есептілікті түсіндіру, тауар қозғалысын есепке алу, қаржылық инвестициялар, дебиторлық берешек және тауарлық-материалдық қорларды есепке алу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жұмыс пен адамдарды басқару: Ұйымдық мінез-құлық және адам ресурстарын басқару

    Бұл модуль адам ресурстарын басқару және ұйымдық мінез-құлық саласындағы негізгі ұғымдар мен практикаларды зерттейді. Студенттер стратегиялық контексттерде ұйымдық практикаларды бағалайды, зерттеу және аналитикалық дағдыларды дамытады және нақты жағдайларды қолдану арқылы өздерінің түсініктерін тиімді түрде жеткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Маркетинг негіздері

    Бұл модуль маркетинг негіздерін ұсынады, негізгі теорияларды, стратегиялық құралдарды және бизнес қолданбаларын қамтиды. Студенттер нарықтық талдау, мүмкіндік таңдау және бренд позициясын анықтау арқылы маркетингтік стратегиялардың қалай әзірленетінін, сондай-ақ оларды маркетингтік микс арқылы қалай жүзеге асыратынын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Кәсіпкерлік практикасы

    Бұл динамикалық және жоғары интерактивті модуль студенттерді бизнес ашу және кәсіпкерлік басқару негіздерімен таныстырады. Негізгі тақырыптарға дизайн ойлауы, бизнес модельдерін дамыту, кәсіпкерлік қаржыландыру және маркетинг кіреді. Тәжірибелік оқыту арқылы студенттер бизнес-жоспарлау, мүмкіндіктерді бағалау, ұйымдастыру және маркетинг бойынша практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Бұл модуль студенттерді машинамен оқыту концепциялары және деректерді талдау әдістерімен таныстырады, оларды деректерге негізделген болжау бизнес шешімдерін әзірлеуге қажет. Студенттер Python бағдарламалау, әртүрлі деректер жиынтықтарымен жұмыс істеу және машиналық оқытуды классификация, болжау, NLP өңдеу және кескіндерді талдау үшін қолдану бойынша практикалық тәжірибе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Бәсекелестік артықшылықты құру: Бизнес стратегиясы және операциялар

    Бұл модуль студенттерді бизнес-стратегиясы мен операцияларды басқарудың негізгі ұғымдарымен таныстырады. Студенттер нақты ұйымдық мәселелерді талдап, негізгі теорияларды қолдана отырып, деректерге негізделген шешімдер әзірлейді. Курс стратегиялық және операциялық тұжырымдарды тиімді жеткізу, зерттеу дағдылары мен сыни ойлау қабілеттерін дамытуға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 10
  • Операциялық менеджмент

    Бұл курс студенттерді операциялық басқарудың негізгі мәселелерімен таныстыру және оларды жаһандық деңгейде операциялық менеджмент принциптерімен таныстыру. Осы мақсатта бұл процестер мен ұйымдарды академиялық зерттеу туралы емес, операциялық жүйені құру, басқару және жақсартудың практикалық жолы - адамдардың өнімділігін, тиімділігін және тиімділігін арттыру туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметтер

    Бұл курс қазіргі әлемдегі волонтерлік қызметтің негізгі себептерін қарастырады. Ол студенттерді жаһандық және жергілікті волонтерлік қозғалыстардағы соңғы жаңалықтармен таныстырады. Студенттер волонтерлік жобалардың портфолиосын жасайды, олар әр түрлі рөлдерде қызмет етеді, далалық волонтерден жоба менеджеріне дейін. Студенттер сонымен қатар тиісті тәжірибе алу үшін бар волонтерлік жобалармен ынтымақтасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Бұл курс ұйымдардағы өзгерістердің негізгі рөлін қарастырады. Студенттер әртүрлі ұйымдық контексттердегі өзгерістердің тұжырымдамалық және теориялық негіздерімен танысады. Негізгі назар өзгерістерді басқарудың ұйымға бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге қалай көмектесетінін түсінуге және өзгерістерді тиімді басқару үшін қажетті дағдыларды түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тұтынушы мінез-құлқы

    Бұл модуль сатып алу мен тұтыну алдында, кезінде және кейін тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін психологиялық және социологиялық факторларды зерттейді. Студенттер мінез-құлық теорияларын, шешім қабылдау модельдерін және сегментация әдістерін қазіргі заманғы маркетингтік мәселелерге қолданады және тұтынушы инсайттарының баға белгілеу, коммуникация және лоялдылықты құруға қатысты стратегиялық маркетингтік әрекеттерді қалай бағыттайтынын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Ақпараттық жүйелерді басқаруға кіріспе

    Бұл модуль ақпараттық жүйелердің бизнестегі рөлін зерттейді, басқару, ұйымдар мен технологиялар арасындағы өзара әрекеттесуге назар аударады. Студенттер корпоративтік қосымшаларды жобалау, енгізу және стратегиялық пайдалану процесін зерттеп, ақпараттық жүйелердің бизнес қабілеттілігін қалай қолдайтынына әлеуметтік-техникалық көзқарас алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Жобаларды басқару

    Жобаларды басқару пәні студенттерде әртүрлі қызмет салаларындағы жобаларды сәтті жоспарлау, ұйымдастыру, жүзеге асыру және бақылау үшін қажетті дағдылар мен білімдерді қалыптастырады. Курс студенттерге заманауи жобаларды басқарудың әдістері мен құралдарын үйретуге, сонымен қатар олардың өзгермелі жағдайларға бейімделу және жобалық жұмыс шеңберінде күрделі мәселелерді шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған.Бұл пән сонымен қатар жобалық жұмыстың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. байланыс, ынтымақтастық және жоба ортасында тиімді ресурстарды басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық адам ресурстарын басқару

    Бұл жоғары деңгейдегі модуль стратегия, адам ресурстарын басқару (HRM) және өнімділік арасындағы байланысты зерттейді. Ол ұйымдардың адамдарды қалай басқарғанын, бизнес қажеттіліктері мен қызметкерлердің қажеттіліктері арасындағы теңгерімді қалай сақтайтынын қарастырады. Студенттер HR саласындағы стратегиялық шешімдер мен таңдау жасай отырып, оларды бизнес мақсаттарымен сәйкестендіреді, сондай-ақ өсу, өзгерістер және коммерциялық қажеттіліктермен байланысты қиындықтарды шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Әлеуметтік жауапкершілік іс жүзінде

    Бұл модуль басқару практикасына әлеуметтік жауапкершілік, тұрақтылық, экология, әртүрлілік және этика мәселелерін қарастырады. Студенттер бизнес білімдерін нақты әлемдегі мәселелерге қолданады, коммерциялық білімдерін көрсетеді және қоғамдағы өз рөлі мен жұмыс нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Ұйымдық мінез-құлық

    Бұл курс жеке тұлғаларды, топтарды және ұйымдардағы зерттеу, ұжымдар мен ұйымдардың өнімділігі мен тиімділігін анықтауға бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және коммуникация дағдылардын дамытады. Курс ұйымдардың тұжырымдамасын және олардың тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін факторларды қарастырады. Курстың соңында студенттер ұйымдардың тиімді жұмыс істеуінің себептерін және нашар ұйымдастырудың салдарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инновациалық менеджмент

    Курс инновациялық менеджменттің негізгі түсініктерін оқуға бағытталған: елдің дамуындағы инновацияның рөлі; кәсіпорында инновациялық ортаны құрайтын менеджменттегі ішкі процестердің маңыздылығы; инновация тұрғысынан оперативті басқарудың маңыздылығы; білім және зияткерлік меншікті басқару; ұйымның немесе жалпы елдің инновациялық дамуы үшін стратегиялық альянстар мен желілердің рөлі; ҒЗТКЖ процестері; ұйымдардағы технология, ақпарат және білім трансферті рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Лидерлік

    Бұл модуль лидерлік концепциялар мен модельдерге кіріспе ұсынады, алдын ала лидерлік тәжірибе талап етпейді. Студенттер лидерліктің дамуын, лидерлік стильдерді, көрегендіктің рөлін және тапсырмалар мен қатынастарға бағытталған лидерліктің тепе-теңдігін зерттейді. Модуль сондай-ақ этикалық қиындықтарды, әртүрлілік пен инклюзивтілікті, лидерлік кедергілерді және лидерлік қабілеттерді дамыту стратегияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 10
  • Халықаралық адам ресурстарын басқару

    Бұл модуль әртүрлі елдердегі адам ресурстарын басқару тәжірибелеріндегі айырмашылықтарды зерттеп, компаниялардың халықаралық бизнес контекстінде өз адам ресурстарын басқаруға деген көзқарастарын қарастырады. Модуль халықаралық адам ресурстарын басқарудың негізгі концепцияларын таныстырып, әртүрлі елдер мен мәдениеттердегі адам ресурстарын басқарудағы өзгерістерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Сандық маркетинг

    Бұл модуль студенттерді сандық маркетингтің негіздерімен және оның маркетингтік тәжірибеде және қоғамдағы өсу маңыздылығымен таныстырады. Студенттер сандық маркетинг стратегияларын іске асыру үшін түрлі дағдыларды қолдануды үйреніп, цифрлық экономиканың өсуіне ықпал ететін стратегиялық факторларды түсінеді. Цифрлық платформалармен жұмыс жасау тәжірибесі студенттерге маркетингтік стратегияларды нақты әлемдегі жағдайларда қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Институттар мен дамып келе жатқан компаниялар

    Бұл модуль Қытай, Ресей, Бразилия, Үндістан және Оңтүстік Африка сияқты дамушы экономикадағы ұлттық институттар мен бәсекелестік динамикаларды талдауға арналған негіздерді енгізеді. Модуль сондай-ақ, менеджерлерге әлемдік бәсекелестік жағдайында өнім, еңбек және қаржы нарықтарындағы әртүрлі ұлттық институттардың қиындықтарын қалай жеңуге болатындығын талқылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Қызмет көрсету операцияларын басқару

    Бұл модуль қызмет көрсету операцияларын басқарудағы негізгі ұғымдар мен теорияларды таныстырады, қызмет көрсету ұйымдарының тап болатын ерекше қиындықтарға назар аударады. Қызмет көрсету жобалауы, қызмет көрсету сапасы, қызмет көрсету процестерін жақсарту және қызмет көрсету қуаттылығы мен сұранысын басқару сияқты тақырыптар қамтылады, сонымен қатар қызмет көрсету операциялары мен жобалау әдістері мен құралдары сын тұрғысынан зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Бұл модуль маркетингтік коммуникациялар принциптерін және практикаларын қарастырады, студенттерге мақсатты аудиториямен тиімді байланыс орнату үшін қажетті білім мен дағдыларды береді. Студенттер негізгі теорияларды және оларды дәстүрлі және цифрлық маркетингтік коммуникация арналары арқылы қолдануды зерттейді, соның ішінде жарнама, тікелей маркетинг және сату насихаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Стратегия және халықаралық бизнес

    Бұл модуль студенттерді трансұлттық компаниялардың (ТҰК) менеджерлері кездесетін стратегиялық қиындықтармен таныстырады, ішкі мәселелер мен жаһандық нарықтағы жағдайларды ескере отырып. Ол халықаралық бизнес стратегиясының негізгі концепциялары мен модельдерін қамтиды, ТҰК даму және бәсекеге қабілетті позициясын қалыптастыруға әсер ететін факторларға назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Стратегиялық басқару

    Курс стратегиялық басқару процестерін сыни талдау және шолу арқылы студенттерге стратегиялық менеджмент саласындағы негізгі түсініктерді беруге арналған: қоршаған ортаны сканерлеу, стратегияны құрастыру, стратегияны іске асыру, бағалау және бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікті қаржыландыру

    Бұл модуль кәсіпкерлердің нарыққа шығуда жиі кездесетін қиындықтарын және инновациялық өнімдері болған жағдайда қаржыландыруға қол жеткізу мәселелерін қарастырады. Модуль кәсіпкерлік экожүйе контекстінде кәсіпкерлік үшін қаржыландырудың түрлі нысандарын, соның ішінде қарыз, үлестік және баламалы қаржыландыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Халықаралық менеджменттегі жаһандық этика

    Бұл модуль жаһандық этикалық тәсілдерді зерттейді, әртүрлі мәдени контексттерден алынған этикалық теорияларға және оларды бизнес пен қоғам мәселелеріне қолдануға назар аударады. Студенттер халықаралық басқарудағы, соның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру саласындағы этикалық қиындықтарды талдап, этикалық концепцияларды нақты жағдайларға қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Корпоративтік стратегия

    Бұл модуль көп бизнесті фирмалардың стратегиясына, корпоративтік стратегияға арналған. Студенттер әртүрлі бизнестер арасында ресурстарды бөлу, әртараптандыру, вертикальды интеграция, қосылулар мен сатып алулар сияқты негізгі стратегиялық шешімдерді зерттейді. Модуль корпоративтік деңгейде бәсекелестік артықшылықты қалыптастыруды, интеграцияланған шешім қабылдауды және ұйымдық таңдау кезінде туындайтын компромистерді түсінуді маңызды деп санайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Международный маркетинг

    Бұл модуль халықаралық нарықтарға шығудың қиындықтары мен стратегияларын қарастырады. Ол нарыққа шығу стратегияларын таңдау, мәдениеттер арасындағы жұмыс істеудің әсері және халықаралық маркетингтік бағдарламаларды іске асыруды қамтиды, жаһандық контекстерде сындарлы ойлау мен шешім қабылдауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Жетілдірілген цифрлық маркетинг

    Бұл модуль сандық маркетинг және оның бизнес пен маркетингтік мақсаттарға қол жеткізудегі рөлі туралы терең білім береді. Студенттер әртүрлі санаттағы ұйымдарға сандық маркетинг стратегияларын қолдануды үйреніп, сандық платформалармен жұмыс істеу арқылы тәжірибе жинақтайды. Сонымен қатар, олар өз дағдыларын көрсететін жобалар жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Маркетингтің қараңғы жағы

    Бұл модуль маркетингтің қараңғы жағын зерттейді, маркетингтік практикалардың этикалық, даулы және моральдық қиындықтарын қарастырады. Модуль маркетингті құқық және тағамтану сияқты басқа салалармен біріктіреді және маркетингті қоғамға пайдалы, шынайы және ашық ету жолдарын, сондай-ақ тұтынушылар мен қоғамның мәселелерін шешуде маркетинг дағдыларын қолдануды талқылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Жеке капитал және венчурлік инвестициялар

    Бұл модуль студенттерді жеке және венчурлық капиталға инвестиция салу процесімен таныстырады, инвесторлар мен кәсіпкерлер арасындағы динамикаға, қаражат тартуға және жоғары өсу әлеуеті бар кәсіпорындарға инвестициялау практикасына назар аударады. Студенттер басқарушылық сатып алу мәмілелерін, іс-тәжірибелік зерттеулер мен топтық жобалар арқылы үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Қаржылық есептілікті талдау

    Бұл модуль студенттерді нақты компаниялардың қаржылық есептерін талдауды, олардың көрсеткіштерін салыстыруды және негізгі қаржылық коэффициенттерді түсінуді үйретеді. Студенттер сондай-ақ қаржылық талдауды анық жеткізуді, талдаудың шектеулерін мойындауды және қаржылық деректердің бұрмалануын анықтауды үйренеді.н қалай бұрмалауы мүмкін екенін анықтауды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10
  • Жеке көшбасшылықты дамыту

    Бұл модуль студенттерге жеке көшбасшылықты дамыту бойынша кешенді түсінік беріп, өз көшбасшылық дағдыларын дамыту стратегиясын жоспарлауға көмектеседі. Студенттер көшбасшылықты дамытудың негізгі теориялары мен тәсілдерін зерттйді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • "Негізгі қаржылық есеп жүргізу қағидалары мен тәжірибелерін түсінеді. Қаржылық есептілікті дайындау және талдау үшін бухгалтерлік есептің негізгі дағдыларын қолданады. Қаржылық сауаттылық қағидаттарын қолданады."
  • Менеджмент қағидаттарын ұйымның тиімділігін арттыру үшін талдайды және қолданады, ұйым табысына жетуде көшбасшылық пен адам ресурстарын басқарудың рөлін түсінеді, өзгерістерді басқару және ұйымдық дамуды ынталандыру үшін стратегияларды қолданады.
  • Стратегиялық басқаруды түсінеді, тиімділік пен өнімділікті арттыру үшін бизнес-операциялар мен жобаларды басқару әдістерін бағалайды, сондай-ақ инновациялар, бәсекелік артықшылықтар және қызметтерді басқару динамикасын түсінеді.
  • Маркетинг пен цифрлық маркетингтің принциптері мен стратегияларын тұтынушыларды тарту және бизнесті дамыту үшін қолданады, тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды және мақсатты маркетингтік стратегияларды әзірлейді.
  • Экономикалық теорияларды бизнес шешімдер қабылдау үшін қолданады және жаһандық экономикалық ортаны және оның бизнес тәжірибесіне әсерін түсінеді.
  • Бизнес статистикасы мен деректерді талдау дағдыларын қолданады, бизнес басқару мен шешім қабылдау үшін ақпараттық жүйелер, АИ мен цифрлық платформаларды пайдаланады.
  • Кәсіпкерлік дағдылар мен стратегияларды бизнес ашу және дамыту үшін дамытады, венчурлық капитал мен жеке капиталды қоса алғанда қаржыландыру нұсқаларын бағалайды, жаңа өнімдер мен қызметтерді дамыту үшін инновацияларды басқару принциптерін қолданады.
  • Халықаралық бизнес-стратегияларды және жаһандық нарықтарға шығу стратегияларын меңгергенін көрсетеді, әртүрлі мәдениеттерде басқару қиындығын талдайды, сондай-ақ халықаралық экономикалық және құқықтық институттардың бизнеске әсерін бағалайды.
  • Компаниялардың жаһандық контексте кездесетін этикалық қиындықтарын бағалайды, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің және инклюзивтілік құндылықтарының қалыптасуын қарастырады. Қазіргі заманғы бизнес-тәжірибелерде корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің (КСЖ) маңыздылығын түсінеді.
  • Компанияның қызметін және инвестициялық мүмкіндіктерін бағалау үшін қаржылық талдау әдістерін қолданады.Жеке капитал, венчурлік капитал және корпоративтік қаржыландыру қағидаттарын және тәжірибесін түсінеді.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын өмір қауіпсіздігінің негіздері, қоршаған ортаның сапасын басқару қағидаттары, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуына қатысты тұжырымдамалар мен стратегиялар, сондай-ақ іскерлік құқық негіздері жөніндегі білімін тиімді пайдалана отырып жүзеге асырады.
  • Әртүрлі салалар бойынша ғылыми зерттеу дағдыларын дамытып, олардың шынайы өмірге әсеріне баса назар аударады.
Top