Стратегиялық менеджмент

  • Мақсаты: Магистранттардың стратегиялық ойлауын және шешім қабылдау қабілеттерін дамыту, күрделі бизнес-орталарды талдау, ұзақмерзімді мақсаттарды қалыптастыру және тұрақты бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ететін тиімді стратегияларды жүзеге асыру бойынша құзыреттерін жетілдіру. Мазмұн: Пән стратегиялық менеджменттің негізгі ұғымдарын қамтиды: сыртқы және ішкі ортаны талдау, миссия, көзқарас және мақсаттарды қалыптастыру, корпоративтік және бизнес-деңгейдегі стратегияларды әзірлеу, бәсекелестік артықшылықты анықтау, ресурстарға негізделген көзқарас, стратегияны іске асыру және нәтижелерді бақылау. Ерекше назар тұрақсыз және қарқынды өзгеріп жатқан ортада стратегияны басқаруға, соның ішінде цифрлық трансформация, жаһандану және орнықты даму мәселелеріне аударылады. Практикалық дағдыларды дамыту үшін нақты кейстер мен стратегиялық модельдеулер қолданылады.
  • Образовательная программа 7M04104 Executive MBA
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
Top