Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мінез-құлық маркетингі
-
Пән студенттерде тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ететін факторлар кешені, сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің заңдылықтары, әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері, Заманауи тұжырымдамалар, тұтынушылармен өзара әрекеттесу тәсілдері мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады.. Пән аясында студенттер тұтыну мінез-құлқының қалыптасуының алғышарттарын, тұтынушыларды зерттеудің теориялық тұжырымдамаларын; тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы және ішкі әсер ету факторларын; маркетингтегі тұтынушылармен өзара әрекеттесу этикасының рөлін зерттейді.
-
Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1