Мінез-құлық маркетингі

  • Пән студенттерде тұтынушылық мінез-құлыққа әсер ететін факторлар кешені, сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің заңдылықтары, әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістері, Заманауи тұжырымдамалар, тұтынушылармен өзара әрекеттесу тәсілдері мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады.. Пән аясында студенттер тұтыну мінез-құлқының қалыптасуының алғышарттарын, тұтынушыларды зерттеудің теориялық тұжырымдамаларын; тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы және ішкі әсер ету факторларын; маркетингтегі тұтынушылармен өзара әрекеттесу этикасының рөлін зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top