Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04106 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі қызмет салаларындағы ұйымдарда, меншік нысаны мен қаржыландыру түріне қарамастан барлық ұйымдық-құқықтық нысандағы экономикалық субъектілерде маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын енгізуге және пайдалануға қабілетті маркетинг саласында білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикадағы математика
Кәсіби қызметке кіріспе
Көтерме-бөлшек сауда
Микро-макроэкономика
Экономикалық теория
Агробизнестің экономикалық негіздері
-
2 Оқу жылы
Мерчендайзинг
Жоспарлау жүйесі
Менеджмент
Электрондық үкімет және электрондық құжат айналымы
Бухгалтерлік есеп
Белсенді сату техникасы
Коммерциялық менеджмент
Мінез-құлық маркетингі
Ұйымдық тәртіп және ұйымдық мәдениет
Экономикадағы статистикалық әдістер
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Стратегиялық жоспарлау
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Көшбасшылық негіздері
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Баға орнату
Басқарушылық шешімдерді жасау
Маркетинг
Бизнесті ұйымдастыру
Қаржылық сауаттылық негіздері
Бизнес идеяларды басқару негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде арнайы терминология мен лексиканы қолданады, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде байланысқа түседі; кәсіби терминдерді пайдаланады, ғылыми деректер базасында ақпарат іздеу дағдысы бар, академиялық түрлі жанрларымен жұмыс істеуге құзыретті;
- Кәсіби қызметін құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде жүзеге асырады, шығармашылық және келешекті ойлайды, кәсіби қызметімен байланысты құқықтық әдебиетпен жұмыс істей алады, экологиялық ойлау қабілеті бар, қауіпті және төтенше жағдайлардың алдын алуға қабілетті;
- Күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін математикалық ойлауды қолдануға, өзінің кәсіби қызметінде статистикалық және математикалық әдістерді қолдануға, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметінің тиімділігі мен нәтижелерін жақсарту үшін бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдануға қабілетті
- Экономикалық мәселелерді зерттеуге жүйелік тәсіл дағдыларын меңгеру, макроэкономикалық нарықтардағы негізгі макроэкономикалық субъектілердің жағдайы мен мінез-құлқын талдау бойынша ойлаудың экономикалық бейнесін қалыптастыру
- Ұйымның қаржылық жағдайын бағалау және есепке алу үшін қаржы құралдарын пайдалануға, қаржылық деректердің дәлдігі мен тұтастығын және ұйым активтерінің сақталуын қамтамасыз ететін тұжырымдамаларды қолдануға қабілетті
- Маркетингтік стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді компанияның жалпы мақсаттарымен байланыстыра отырып, менеджмент пен маркетинг құралдары негізінде негіздейді, маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды өткізеді, нарықты зерттеу жүргізеді, әлеуетті клиенттерді іздейді, коммерциялық келіссөздер жүргізеді.
- Әлеуметтік - экономикалық процестер мен құбылыстар туралы маркетингтік деректерді талдауды және түсіндіруді сауатты жүргізеді, тауарға баға белгілеуді және жылжытуды жүзеге асырады,тауар ассортиментін қалыптастырады және басқарады.
- Сауда ұйымдары қызметінің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің өзгеру тенденцияларын анықтайды, жекелеген тауарларды және жалпы санаттарды сатудың экономикалық тиімділігіне талдау жасайды
- Нарықты және нарықтық конъюнктураны талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (себептер, артықшылық) және бәсекелестердің қызметіне талдау жүргізу, сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның үлесін, бәсекелестік күрес тәуекелін бағалау және болжау
- Көшбасшылық қасиеттері мен кәсіпкерлік қабілеттерін, персоналды басқару дағдыларын көрсетеді, тиімді қарым-қатынас пен қоғамға адамгершілік қатынасын көрсетеді, бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға құзыретті, инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара іс-қимыл мәселелерін шеше алады
- Алынған эксперименталды мәліметтерді жинақтау және талдау, оларды таныстыру, аудиторияларға хабарлау, корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті.
Ұқсас БББ
6B04106 Маркетинг
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
6B04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B04106 Маркетинг
Торайгыров университеті
6B04106 Маркетинг
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04106 АТ маркетингі
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04106 Маркетинг. Менеджмент. Бизнес
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B04106 Маркетинг
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті