Маркетингтік зерттеулер

  • Пән білім алушылардың маркетингтік зерттеулер туралы, олардың процесі туралы теориялық білімдерін қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін үйретеді; маркетингтік зерттеулердің негізгі түсініктерін, қағидаларын, құралдарын, түрлерімен таныстырады; маркетингтік ақпараттарды жинау және талдау дағдыларын дамытады, маркетингтік зерттеулер нәтижелерін маркетингтік кешенді негіздеу және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану құзыреттілігін қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top