Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг

  • Мақсаты: Менеджмент, маркетинг, мәдени-тынығу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері. Менеджмент басқару жүйесі, ақпараттық қызмет ретінде Басқару әдістері. Жарнама, қаржыландыру, жоспарлау. Басқарудың негізгі процедураларының жүйесі. Ұйымдастыру қызметінің технологиясы. Маркетинг және маркетингтік ортаның мәні. Әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйесі. Іс жүргізудің әкімшілік шешімдерін дайындау технологиясы. Мәдени-тынығу сферасындағы экономика мен менеджменттің талдауы.
  • Образовательная программа 6B11120 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top