Коммуникацияны басқару және клиенттерге бағытталу

  • Курстың мақсаты - магистранттардың коммуникациялық менеджмент саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс клиентке бағытталған тәсілді дамытуға баса назар аудара отырып, ұйымдағы коммуникацияларды тиімді басқарудың стратегиялары мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Ішкі және сыртқы коммуникация қағидаттары, беделді басқару, азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу, оң имиджді қалыптастыру және қызмет тұтынушыларын тарту қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M04142 Мемлекеттік қызметтерді басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top