Компьютерлік ойындарды бағдарламалау негіздері

  • Мақсаты: Объектіге бағытталған бағдарламалауды пайдалана отырып, компьютерлік ойындар мен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету контекстінде логикалық ойлау. Мазмұны: Компьютерлік ойындарды әзірлеуге кіріспе. Ойын жанрлары, ойыншымен қарым-қатынас, ойыншы психологиясы. Ойын механикасы. Ойын жобасын құру: инспектор, жоба папкасының құрылымы, көрініс. Ойын объектілері және олардың сахнада жасалуы. Жобаға нысандарды импорттау. Ойын қозғалтқышында жұмыс істеу үшін жеке 3D үлгісін орнату. Unity, Blender ортасында ойын элементтерін және кеңейтілген/виртуалды шындықты құрудың технологиялық процесі.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top