6B06111 Компьютерлік ғылымдар және программалық инженерия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика және ІТ-технологиялар саласында жоғары білікті мамандар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: 1 курс студентін мамандық бойынша оқу жоспарының құрылымымен таныстыру; мамандық пен маманның халық шаруашылығындағы және тікелей таңдаған мамандығы саласындағы рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Компьютерлік жүйелердің кіріспесі және архитектурасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету.. Адамның компьютермен әрекеттесуі. Мәліметтер базасы жүйелері. Мәліметтер қорын басқару. Табиғи шындықты модельдеу және құру саласындағы болашақ мамандық туралы түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: кәсіби қызметте пайдаланылатын академиялық контент пен құжаттарды ресімдеу мен жасаудың осы қағидаларын меңгеру. Мақсаты: кәсіби қызметте қолданылатын академиялық мазмұнды және құжаттарды ресімдеу және жасау үшін осы ережелерді меңгеру. Мазмұны: Академиялық жазудың негізгі жанрлары (реферат, рецензия, аналитикалық шолу, ғылыми баяндама). Реферат баспа жұмысының немесе қолжазбаның мазмұнының қысқаша сипаттамасы ретінде. Аннотация құрылымы. Аннотацияның негізгі мақсаттары мен міндеттері. Реферат ғылыми ақпарат саласындағы ерекше жанр ретінде. Абстрактілі құрылым. Рефераттың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпараттық ортада реферат жасау, білімнің әртүрлі салаларындағы рефераттық журналдар. Реферат пен аннотацияның, реферат пен рецензияның, шолу рефераты мен шолу мақаласының ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Қарау. Шолудың құрылымы, мағынасы. Ғылыми оқиға (конференция) туралы баяндама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Мақсаты: тиімді алгоритмдерді құру дағдыларын дамыту, алгоритмдерді құру кезінде оңтайлы деректер құрылымын анықтау және алгоритмдердің күрделілігін анықтау. Мазмұны: Алгоритм ұғымдары. Алгоритмдердің және деректер құрылымдарының негізгі қасиеттері. Алгоритмдерді көрсету әдістері. Негізгі алгоритмдік құрылымдар келесі, тармақталу, итерация болып табылады. Мәліметтер құрылымдары және оларды өңдеудің типтік алгоритмдері. Алгоритм. Алгоритмнің қасиеттері. Алгоритмдерді жазуға арналған формалар. Алгоритмдерді құрудың және бағдарламалаудың заманауи әдістерін білу. Циклдер және оларды қолдану мысалдары. Алгоритмдеудің логикалық негіздері. Массивтер. Процедуралар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Программалау 1
Мақсаты: Алгоритмдер мен бағдарламаларды құру технологияларын, әр түрлі режимде компьютерде есептерді жөндеу және шешу әдістерін меңгеру. Мазмұны: С++ деректерінің негізгі түрлері: символдық, логикалық, сандық. Sizeof функциясы берілген түрдегі айнымалы үшін бөлінген жад көлемін анықтауға арналған. C++ тілінде программа құрылымы. Консольге ақпаратты енгізу/шығаруды ұйымдастырудың екі жолы: пішімделген және ағындық. Негізгі арифметикалық амалдар. Кітапхана math.h математикалық функциялар. Функция және процедура туралы түсінік. C++ тіліндегі функция құрылымы. Void деп теріңіз. Функциядан шығу нүктесі, қайтару операторын пайдалану. Функцияға аргументтерді беру жолдары. Функциялық полиморфизм. Массивтермен жұмыс істейтін функциялардың сипаттамасы. Рекурсивті функция туралы түсінік. Сыртқы функцияларды қамтитын есептерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламалау негіздері
Мақсаты: Студенттер арасында бағдарламалау саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бағдарламалау негіздері. Алгоритм құрылымдары. Алгоритмдерді сипаттау әдістері. Алгоритм құрудың құрылымдық тәсілі. Бағдарламалау тілдері: автокодтар, ассемблерлер, машинадан тәуелсіз тілдер (MIL). Процедуралық және проблемаға бағытталған бағдарламалау жүйелері. Тілдердің жалпы қасиеттері: алфавит, синтаксис, семантика. Операторлар, идентификаторлар, процедуралар. Кіріс шығыс. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Python тілінде бағдарламалау
Мақсаты: Ғылыми және өндірістік мәселелерге қолданылатын тиімді бағдарламалық шешімдерді жасау үшін Python бағдарламалау тілін меңгеру. Мазмұны: Python тілінің негіздері: синтаксис, айнымалылар, операторлар. Мәліметтер құрылымдары және олардың қолданылуы. Функциялар, модульдер, файлдармен жұмыс және ерекшеліктер. Объектіге бағытталған программалау. Python кітапханалары мен фреймворктерін пайдалану. Математикалық есептерді алгоритмдік талдау және зерттеу әдістері. Python тілінде жобаны әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
Мақсаты: Алгоритмдер мен бағдарламаларды құру технологияларын, әртүрлі режимдерде компьютерде есептерді жөндеу және шешу әдістерін, сонымен қатар бағдарламалаудың объектілі-бағытталған тәсілінің негіздерін меңгеру. Мақсаты: болашақ маманға бағдарламалау негіздерін түсінуге негіз қалыптастыру және оған барлық жоғары деңгейлі тілдерде қолданылатын бағдарлама конструкцияларын қолдануда күшті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беру. Мазмұны: Тілдер және бағдарламалау жүйелері. Бағдарлама жоғары деңгейдегі тілде. Стандартты деректер түрлері. Бағдарламалаудың негізгі басқару құрылымдарын көрсету. Интегралды орталарда программалаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Алгебра және геометрия
Мақсаты: болашақ мамандардың қазіргі заманғы жүйелерді талдау, басқару және бағдарламалау кезінде математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді қолдану білімі мен қабілетін қалыптастыру, ақпараттық-техникалық жүйелерді математикалық модельдеу және талдау әдістерін игеру. Мазмұны: Векторлық және сызықтық алгебра. Матрицалар мен детерминанттар. Екінші және үшінші ретті анықтауыштар және олардың қасиеттері. Кәмелетке толмағандар және алгебралық толықтырулар. Векторлар және векторлардағы сызықтық операциялар. Сызықтық теңдеулер жүйесі. Сызықтық операторлар. Меншікті векторлар және сызықтық операторлардың меншікті мәндері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Arduino тілінде бағдарламалау
Мақсаты: Роботтық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғыларды көрсету. Мазмұны: Arduino. Курсқа кіріспе. Негізгі ұғымдар. Сандар. Жүйелер. Есептеу. Деректер түрлері. Айнымалылар және тұрақтылар. Өрнектер. Математикалық амалдар. Өрнектер. Логикалық және разрядтық операциялар. Өрнектер. Салыстыру операторлары. Өрнектер. Құрама операциялар. өсу, кему. Функциялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Программалау 2
Мақсаты: Бағдарламалаудың заманауи тәсілдері туралы білімді меңгеру және объектілі-бағытталған есептерді шешуге баса назар аудара отырып, C# тілінің мүмкіндіктерін меңгеру. Мазмұны: C# тіліндегі бағдарлама құрылымы. Объекті туралы түсінік, оның әдістері мен қасиеттері. C# тіліндегі сабақтар. Құрылымдар мен кластардағы әдістердің сипаттамасы. Конструкторлар мен деструкторлар. Құрылымдар мен сыныптарға есептер шығару. Ата-аналар класы туралы түсінік. Туынды класс туралы түсінік. Мұрагерлік түрлері: жеке, ашық, қорғалған. Бір және көп тұқым қуалаушылық. Жалғыз және көп тұқым қуалауға қатысты есептерді шешу. Полиморфизм туралы түсінік. Абстрактілі сыныптар және таза виртуалды әдістер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Бағдарламалық материал шегіндеоқу/тең түпнұсқалы кәсіби-бағытталған мәтіндердің мазмұнын баяндау, сондай-ақ кәсіби салата лекциялар, сөныз сөйлеулер, әңгімелесунер мазмрулер. Мазмұны: Оқытылған кәсіби-бағытталған тақырыптар шегінде сөйлей білу дағдыларын қолдану. Естілген/оқылған мәтіннің мазмұнын беру. Өз пікірін және бағасын білдіру, кәсіби тақырыптарға әңгімелеуде жауап беру, шеттілінде дәлел келтіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Желілік технологиялар және заттар интернеті
Мақсаты: Студенттерде Web-технологиялар және желілік технологияларды құру, қолдау құралдары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Деректер желілерінің негіздері. Жергілікті және ғаламдық желілер. Қолданбалы желілік протоколдар. TCP және UDP тасымалдау протоколдары. Маршруттау және IP протоколы. Коммутация және Ethernet протоколы. Желілік жабдықты қосу. LAN мысалында желілік инфрақұрылымның қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты адекватты түрде құра алатын және арнайы мақсаттағы тіл нормаларын білетін маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Білім беру және кәсіптік және ғылыми және кәсіптік
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХ ғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай – «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ. Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Интернет-технологиялар
Мақсаты: Интернет технологиясының негізгі құралдарын, қызмет көрсету сапасын, мәліметтерді тасымалдауды оқып үйрену. Мазмұны: Негізгі анықтамалар қарастырылады: ресурс, пайдаланушы, провайдер, желі, сервер, түбірлік сервер, домен, қатынас, трафик, диал-аппен қатынау, кең жолақты қатынау, сымсыз қатынау, диал-ап қатынасы және оның мүмкіндіктері, жабдық Телефон желісі, модулятор, демодулятор, қатынау жылдамдығы , модем, ішкі немесе сыртқы модем, аналогтық кіру сызығы, цифрлық кіру желісі. Кең жолақты қолжетімділік, оның ішкі түрлері, сипаттамалары ISDN технологиясы, DSL (ADSL) технологиясы, спутниктік байланыс, кабельдік теледидар желілері, бөлінген желі. Сымсыз қосылу, оның кіші түрлері, сипаттамалары Қамту аймағы, кіру нүктелері (ыстық нүктелер), ұялы телефон арқылы қосылу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Жасанды интеллектіні сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Желілік ойындарды бағдарламалау
Мақсаты: екі өлшемді және үш өлшемді компьютерлік ойындарды бағдарламалау саласындағы түсініктер, білімдер, дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Компьютерлік ойындарды дамыту негіздері. Ойын құрылымы және оқиғаларды бағдарламалау. Процедуралық мазмұнды генерациялау алгоритмдері. Ойындық жасанды интеллект. Компьютерлік ойындар және дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау
Мақсаты: Оқушылардың басқа математикалық пәндерді оқуға қажетті логикалық ойлауын және математикалық мәдениетін дамыту. Мазмұны: Жиын теориясы. Нақты сандар және олармен жұмыс. Функция туралы түсінік. Функцияның анықталу облысы және мәндері. Функцияның графигін салу. Функциялардың түрлері. Сан тізбегі. Реттілік пен функция шегінің анықтамасы. Функцияның шектері туралы теоремалар. Монотонды функцияның шегі. Функцияның үзіліссіздігінің анықтамасы және қасиеттері. Үздіксіз функцияларға арифметикалық амалдар. Элементар функциялардың үздіксіздігі. Функцияның туындысын анықтау. Туындылар кестесі. Дифференциалды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Мақсаты: Объектіге бағытталған бағдарламалау, алгоритмдеу, мәліметтерді сипаттау және бағдарламалау технологияларының негіздерін меңгеру. Мазмұны: Объектіге бағытталған программалауға кіріспе. Нақты әлем объектілерін және виртуалды объектілерді модельдеу. Алгоритмдеу және деректер құрылымдары. Технологиялар және бағдарламалау құралдары. Дайын сынып кітапханаларын пайдаланып есептер шығару. Borland C++ көмегімен бағдарламалық жобаларды жобалау және енгізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік инженерлеу негіздері
Мақсаты: Бағдарламалық инженерияның негізгі процестері; бағдарламалық құралдардың жобаларын басқару әдістері; алгоритмдердің күрделілігін бағалау әдістері мен құралдары. Мазмұны: бағдарламалық құралдардың өмірлік циклінің модельдері мен негізгі процестері; түрлі деңгейдегі қолданбалы саланы талдау әдістері; бағдарламалық инженерия саласындағы ақпаратты пайдалану, қорыту және талдаудың негізгі тәсілдері; бағдарламалық инженерия саласындағы міндеттерді шешу кезінде ұжымдық жұмысты ұйымдастырудың негізгі әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Web сервистерді құрастыру (Java EE)
Мақсаты: студенттердің Java Platform Enterprise Edition 7 веб-профильінде кәсіпорын қосымшаларын құру және орналастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Session Enterprise JavaBeans (EJB-Lite), Java Persistence API (JPA), сервлеттер, JavaServer беттері (JSP), мәтінмәндер және тәуелділік инъекциясы (CDI), JAX-RS RESTful веб-қызметтері, WebSocket үшін Java API және өңдеуге арналған Java API JSON.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жобаларды басқарудың негізгі ұғымдары мен процестері
Мақсаты: Жобаларды басқару мәселелері бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білімдер және жобалық менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырудың әдістемелік негізін құру қарастырылады. Мазмұны: Жобаны жоспарлау. Жұмысты бөлу құрылымы (WBS). Белгіленген кезеңдерді анықтаңыз. Жобаға жауапты адамдарды тағайындау. Бағаналы диаграммалар немесе Гант диаграммасы. Желіні жоспарлау. Мақсат қою және жоба ресурстарын анықтау. Бюджет пен күнтізбелік жоспарлаудың байланысы. Тақырып бойынша бағдарламалық қамтамасыз етуді құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасына кіріспе
Мақсаты: студенттерде өндірістік қызметте есептеу математикасының әдістерін қолдану бойынша жеткілікті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде оларды компьютерде бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу. Мазмұны: Қолданбалы математика пәніне кіріспе. Қателер теориясы. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі (SLAE). SLAE шешу әдістері. Итеративті әдістер. Сызықты емес алгебралық теңдеулерді шешудің сандық әдістері. Функцияның интерполяциясы. Сандық интегралдау. Коши есептерін шығарудың сандық әдістері. Эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік математика (MathCad, MatLab)
Мақсаты: MathCAD және MATLAB сияқты соңғы компьютерлік математикалық жүйелерді, соның ішінде кеңейтім пакеттерін оқу. Мазмұны: Simulink имитациялық ортасында жұмыс істеу негіздері. Күрделі ғылыми және инженерлік есептерді шешу. Компьютерлік математикалық жүйелердегі математикалық есептерді шешу әдістері. Электрондық құжаттарды пішімдеу. Бағдарламаларды жөндеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректер қорын басқару жүйесі
Мақсаты: Деректер базасын жобалау принциптерін, деректер базасын басқару жүйелерін жіктеуді, деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін білу және түсіну. Мазмұны: нақты жүйедегі деректермен жұмыс істеу технологиясын меңгеру, қазіргі заманғы ДББЖ пайдалана отырып нақты пәндік облыстардың деректер базасын жобалай білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару (бағдарламалық жобаларды басқару,персоналды басқару, командада жұмыс)
Мақсаты: Жобаны басқарудың жүйелік тәсілінің тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Жобаны басқару негіздері. Жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаны басқару әдістері. Жобаны басқару негіздері. Жобаның өмірлік циклі. Жоба циклдері. Жобаны басқару тұжырымдамасы. Жоба түрлерінің классификациясы. Жобаның мақсаты, стратегиясы және нәтижесі. Жобаларды басқару процестерінің ерекшеліктері. Бағдарламаны құру. IT-стартаптарды дамыту және жылжыту әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: Кинематика. Трансляциялық қозғалыс динамикасы. Жұмыс. Энергия. Айналмалы қозғалыс динамикасы. Импульс моменті. Механикалық тербелістер. Тамаша гармоникалық осциллятор. Қатты орта механикасының элементтері. Релятивистік механика. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы. Термодинамика негіздері. Электростатика. Электр сыйымдылығы. Магнитостатика. Электромагниттік индукция. Толқындар. Жарықтың интерференциясы, дифракциясы және поляризациясы. Жылу сәулелену заңдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Мақсаты: Типтік математикалық есептерді шешудің негізгі сандық әдістері мен алгоритмдерін меңгеру. Мазмұны: Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің нақты әдістері (SLAE): Крамер әдісі, Гаусс әдісі. Гаусс әдісінің анықтауыштарды және кері матрицаны есептеуде қолданылуы. SLAE шешудің итерациялық әдістері туралы түсінік. Қарапайым қайталау әдісі, Зайдель итерациялық әдісі. Қарастырылған итерациялық әдістердің жинақтылығының қажетті және жеткілікті шарттары. Матрицаның нормасын есептеу. Сызықты емес теңдеулерді шешудің жуықтау әдістері. Түбірлерді бөлудің аналитикалық және графикалық әдістері. Ньютон әдісі және сызықты емес теңдеулерді шешудің итерация әдісі. Көпмүшелердің интерполяциясы. Тригонометриялық интерполяция.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жуық есептеу әдістері
Мақсаты: Студенттерді қолданбалы есептерді шешудің жуық әдістерімен, математикалық модельдеу әдістерімен, қателер көздерімен және нәтижелердің дәлдігін арттыру әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Практикалық есептерді шығарудың сандық әдістері. Математикалық талдау әдістері. Дифференциалдық теңдеулер теориясы. Ықтималдық теориясы және математикалық статистика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инженерлік механика
мақсаты: инженерлік механика есептерін шешуге арналған сандық модельдеудің заманауи әдістері мен компьютерлік технологиялар саласындағы білімдерін дамыту. Мазмұны: Инженерлік механика негіздері, Инженерлік механика есептерін модельдеу және талдау үшін бағдарламалық модульдерді әзірлеу. Модельдеу алгоритмдерін жүзеге асыру үшін бағдарламалау тілдерін (Python, C++, Fortran) қолдану. Модельдермен әрекеттесу үшін пайдаланушы интерфейстерін құру. Механикалық жүйелерді талдау және оңтайландыру. Жаңа материалдар мен технологияларды әзірлеу. Күрделі инженерлік процестерді модельдеу және талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік көру және үлгіні тану
Мақсаты: Компьютерлік бағдарламалардың графикалық құралдарын меңгеру, жобаларды жобалауға арналған графикалық дизайнның принциптерін, құралдарын және әдістерін оқып үйрену. Мазмұны: Компьютерлік графика негіздері. Векторлық және растрлық графикалық редакторларды қолдану. Дизайн және компьютерлік графика саласындағы практикалық жұмыс. Растрлық және векторлық кескіндерді көрсету әдістері. Графикалық объектілерді өңдеу және түрлендіру технологиялары. Компьютерлік көру негіздері (бейнелерді өңдеу, түсті модельдер және оларды қолдану, кескін геометриясы (камера параметрлері, проекциялар); кескінді сегменттеу; объектілерді тану (классификациялау алгоритмдері, объектілерді тану үшін нейрондық желілерді пайдалану, объектілерді анықтау); компьютерлік көруді тереңдету; бейнені өңдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мультимедиа және интернет технология
Мақсаты: Желілік жобалар мен қызметтерде мультимедианы (соның ішінде Интернеттегі дыбыс пен бейнені) пайдалану құралдары мен әдістерін оқып-үйрену, сонымен қатар виртуалды серверлермен және желілік технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Мультимедиялық технологиялар негіздері. Интернеттегі дыбыс пен бейне. Виртуалды серверлер. Желілік технологиялар мен хаттамалар. Оқу үрдісіндегі мультимедиа. Оқыту сапасын арттыруға арналған мультимедиа. Мультимедиа түсінігі. Мультимедиа құрал және технология ретінде. Мультимедиялық қосымшаларды құру. Мультимедиа және интернет. Ғаламдық компьютерлік желілер. Интернеттің негізі және тарихы. Интернет технология және ақпараттық ресурс ретінде. Мультимедиялық қосымшаларды құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Желілік қауіпсіздік
Мақсаты: Инфокоммуникациялық желілер, қауіпсіз компьютерлік және телекоммуникациялық желілердің түйіндерін құру принциптері, ақпараттық жүйелердің желілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі элементтері мен құрылғылары туралы базалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қауіпсіз АТ инфрақұрылымының үштігі. Құпиялылық, Тұтастық, Қол жетімділік – Орындау кепілдігі. Тәуекелді талдау. Аутентификация және сәйкестендіруді басқару. Қатынасты басқару. Жауапкершілікті қамтамасыз ету. Қол жетімділікке кепілдік беру. Конфигурацияны басқару. Оқиғаларды басқару. Үшінші сенімді тарапты пайдалану. Криптографиялық қауіпсіздік механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Мақсаты: студенттерде деректерді беру желілері мен негізгі желілік протоколдар үшін бағдарламалық қамтамасыз ету негіздері туралы фундаменталды білімдерін дамыту, сонымен қатар осы білімді қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Интернет және басқа компьютерлік желілердің компоненттері мен үлгілері. IP адресациясының принциптері мен құрылымы және Ethernet концепцияларының негіздері, медиа және операциялар. Желілік технологияларды түсіндіріңіз, құрылғылардың жергілікті және қашықтағы желі ресурстарына қалай қол жеткізетінін түсіндіріңіз, негізгі желілік коммуникацияларды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағдарламалық инженерия
Мазмұны: Алгоритм теориясы, қалыпты алгоритмдер, есептелетін функциялар, Тьюринг машинасы, графиктік диаграммалар, алгоритмдердің модельдері; математикалық логика мәлімдемелердің формальды туындысы; басқару теориясының принциптерін, әдістерін және күрделі жүйелердегі жоспарлау мен басқарудың жалпы заңдылықтарын; дәлелдеу теориясы, аксиомалар мен мәлімдемелерден қорытынды шығарудың математикалық теориясы, бағдарламаны тексеру теориясы; формалар жиынының теориясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Автоматты басқару теориясы
Мақсаты: Басқарудың негізгі теориялық аспектілерін, сондай-ақ әртүрлі сипаттағы автоматты жүйелерді зерттеу әдістері мен үлгілерін зерттеу, осы білімді ғылыми-техникалық қолданбалы салаларда, соның ішінде информатикада қолдана алатын мамандарды даярлау. Мазмұны: Басқару теориясына кіріспе. Динамикалық жүйелерді модельдеу. Басқару жүйелерін талдаудың негізгі принциптері мен әдістері. Басқару жүйелерінің жиілік және уақыт сипаттамалары. Реттегіштерді жобалау және конфигурациялау. Басқару жүйелерін модельдеу және жобалаудың бағдарламалық құралдары. Басқару теориясын әртүрлі салаларда, соның ішінде инженерлік және ақпараттық технологияларда қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Программалау 3
Мақсаты: студенттерде өндірістік, технологиялық және конструкторлық әрекеттерге қажетті құзыреттіліктерді дамыту, студенттерді Java бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: Java тілінің синтаксисі. Java тілінде сыныптарды дамыту. Java тіліндегі интерфейстер. Java тіліндегі мұра және инкапсуляция. Java тіліндегі ерекшелік механизмі. Java тілінде жалпыланған программалау. Java тіліндегі деректер ағындары және енгізу/шығару ұйымы. Java тіліндегі кейбір API интерфейстеріне шолу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы жасанды интеллект
Мақсаты: әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Мазмұны: Зерттеу пәні. Жасанды интеллект (АИ) саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары. Пайда болу алғышарттары. AI негізгі қолданбалары. AI-ға тәсілдер. Табиғи тілді (NL) компьютерлік түсіну адамның интеллектуалдық әрекетін модельдеудің ең маңызды құрамдас бөлігі ретінде. Мемлекеттік ғарыштық іздеу әдістері. Мәселелерді ішкі тапсырмалар жинағына дейін азайту әдістерін іздеу. Нейрондық желілердің қолданбалы мүмкіндіктері. AI генераторлары. Өнеркәсіпте АИ қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехникаға кіріспе
Мақсаты: қолданбалы математика саласындағы бакалаврлардың роботты конструкторлар негізінде роботтарды модельдеу, жобалау және бағдарламалау саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Робототехникаға кіріспе. Робототехниканың даму тарихы, қазіргі жағдайы және болашағы. Робототехниканың басқа ғылымдармен байланысы. Қолдану аймақтары бойынша робототехниканың классификациясы. Роботтық жобалар және олардың түрлері. Технопарктер мен кванториумдар. Роботтарды жобалау негіздері. Қауіпсіздік ережелері. Робот құрастырушылардың шолуы және мақсаты. LEGO®MINDSTORMS® Education EV3 роботтық кешені. legoMindstorms EV3 робототехника жинағының мазмұны. legoMindstorms EV3 микроконтроллерінің сипаттамалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері
Мақсаты: Іргелі және қолданбалы математикалық пәндер контекстінде оңтайландырудың теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар экономикалық және математикалық модельдермен танысу. Мазмұны: Оңтайландырудың негізгі әдістері. Экстремалды мәселелерді шешу. Теориялық білімдерін өз бетінше қолдана білу дағдыларын дамыту. Математикалық модельдерді экономикада және басқа салаларда қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генеративті жасанды интеллект
Мақсаты: Ақпараттық технологиялар контекстіндегі сараптамалық жүйелердің орнын зерттеу және модельдеу арқылы олардың сипаттамаларын бағалау. Мазмұны: Жасанды интеллект негіздері. Эксперттік жүйелердің математикалық және алгоритмдік негіздері. Білімді бейнелеу үлгілері: өндірістік жүйелер, семантикалық желілер, фреймдер. Эксперттік жүйелерді жобалау, енгізу және қызмет көрсету кезеңдері. Сараптамалық жүйелерді әртүрлі салаларда қолдану, соның ішінде инженерлік мәселелер мен білімді басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық зерттеулер
Мақсаты: Студенттерді процестерді математикалық модельдеудің негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету, оларды операциялық зерттеу модельдерінің негізгі түрлерімен және практикалық қолдану үшін оларды шешу әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Оңтайландыру есептерін шығару және формализациялау. Бір өлшемді оңтайландыру: эксперименттік әдістер, тікелей іздеу, дихотомия, кері жарты қадам, Болзано, Фибоначчи, алтын қима, Пауэлл әдістері. Көпөлшемді оңтайландыру: аналитикалық және эксперименттік іздеу әдістері. Сызықтық программалау: симплекс әдісі, тасымалдау мәселесі. Сызықты емес оңтайландыру мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PHP тілінде бағдарламалау
Мақсаты: РНР-да бағдарламалау тәсілдерін оқу. PHP тілінде бағдарламалау тілінде жоба жасау Мазмұны: PHP-веб-сервер HTML беттерін жасау және деректер қорымен жұмыс істеу үшін құрылған бағдарламалау тілі. хостинг-провайдерердің басым көпшілігімен танысу. веб-сайты құру үшин (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)) талдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инженерлік графика
Мақсаты: кеңістікті бейнелеуді және конструктивті геометриялық ойлауды дамыту арқылы графо-геометриялық оқыту саласында бітірушінің кәсіби құзыреттілігінің элементтерін қалыптастыру. Мазмұны: Заттардың суреттері. Сызбада көріністерді құрастыру. Сызбада қиықтар мен кесінділерді жасау. Сызбадағы шарттылықтар мен жеңілдетулер. AutoCAD жүйесінің графикалық пакеттерін қолдану арқылы конструкторлық құжаттаманы орындаудың принциптері мен технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи бұлттық технологиялар
Мақсаты: студенттерде деректерді сақтау және өңдеудің заманауи бұлтты технологияларының технологиясы, бұлтты технологияларды қолдану ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін дамыту. Мазмұны: жоғары өнімді есептеулер. Жоғары өнімді есептеулердің негізгі түрлерінің тарихы. Заманауи инфрақұрылымдық шешімдердің даму тенденциялары. Виртуализация. Қызметтер. Дамудың негізгі бағыттары. Бұлтты есептеулердің экономикасы. Бұлтты есептеулердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Қолданыстағы қызметтерге шолу. Қолданыстағы платформаларға шолу. Бұлтты есептеу технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
3D модельдеу негіздері
Мақсаты: 3D модельдеу алгоритмдеріне оң көзқарасты және 3D модельдеудің негізгі бағдарламалық құралдары туралы түсінікті дамыту. Мазмұны: 3D модельдеудің негізгі түсініктері. 3D модельдеу және анимацияның негізгі түсініктері; Анимация және интерактивті компьютерлік графиканы қолдану салалары; - компьютерлік анимация және интерактивті компьютерлік графиканың негізгі түсініктерін; Интерактивті компьютерлік графика; - Модель туралы түсінік. Түйіндер, жиектер, беттер. Форматтар; Сәулелі бақылау; Рендеринг. 3D модельдеудегі жасанды интеллект
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты технологиялардың іргелі теориясы
Мақсаты: Арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді және әзірлеу платформаларын тиімді пайдалана алатын мамандарды даярлау мақсатында бұлтты есептеулер саласындағы заманауи технологиялар мен әдістерді үйрену. Мазмұны: Бұлтты есептеулерге кіріспе. Бұлтты жүйе архитектурасы. Виртуализация және контейнерлендіру. Бұлтты орталардағы желілік технологиялар. Ресурстарды басқару және бақылау. Бұлттағы деректердің қауіпсіздігі және құпиялылығы. Бұлтты орталарда қолданбаларды әзірлеу және орналастыру. Бұлтты орталардағы процестерді интеграциялау және автоматтандыру. Бұлттық жүйелердегі өнімділікті талдау және оңтайландыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геймификация
Мақсаты: Алгоритмдер мен бағдарламаларды құру технологияларын, әртүрлі режимдерде компьютерде есептерді жөндеу және шешу әдістерін, сонымен қатар бағдарламалаудың объектілі-бағытталған тәсілінің негіздерін меңгеру. Мазмұны: Негізгі алгоритмдік құрылымдар және олардың математикалық модельдерді пайдалана отырып есептер алгоритмдерін құруға қолданылуы, процедуралық бағдарламалау принциптері, объектілі-бағытталған программалау принциптері, С++ программалау тілі, программалаудағы негізгі статикалық және динамикалық мәліметтер типтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу және сүйемелдеу
Мақсаты: студенттердің мобильді қосымшаларды әзірлеу саласындағы дағдылары мен дағдыларын дамыту - Java тілінде бағдарламалау дағдыларын және Android SDK және Android Studio арнайы әзірлеу құралдарын пайдалану. Мазмұны: Android SDK және Java тілі негізінде клиент-сервер мобильді қосымшаларын әзірлеу. Реляциялық деректер моделі және реляциялық схемалар. ДҚБЖ пайда болу қажеттілігі және даму тарихы. Қазіргі ДҚБЖ шолу. Объектіге бағытталған қолданбалы дизайн. Мобильді қосымшаларды жобалау және енгізуде арнайы әзірлеу құралдарын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау негіздері
Мақсаты: Объектіге бағытталған бағдарламалауды пайдалана отырып, компьютерлік ойындар мен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету контекстінде логикалық ойлау. Мазмұны: Компьютерлік ойындарды әзірлеуге кіріспе. Ойын жанрлары, ойыншымен қарым-қатынас, ойыншы психологиясы. Ойын механикасы. Ойын жобасын құру: инспектор, жоба папкасының құрылымы, көрініс. Ойын объектілері және олардың сахнада жасалуы. Жобаға нысандарды импорттау. Ойын қозғалтқышында жұмыс істеу үшін жеке 3D үлгісін орнату. Unity, Blender ортасында ойын элементтерін және кеңейтілген/виртуалды шындықты құрудың технологиялық процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Мақсаты: 20 ғасырдың аяғында анықталған әлемдік білім берудегі жаһандық тенденцияларды талдау. Мазмұны: Қазақстанның қазіргі білім кеңістігіндегі тенденциялар. 20 ғасырдағы халықаралық білім беру жобалары. Әлемнің дамыған елдеріндегі білім беру үлгілері. Болон процесі және оның әсері. Білім беруді цифрландыру: ақыл-ой әрекетін түрлендіру және еңбекті автоматтандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Математикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметте жаратылыстану, математикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерін қолдану.
- Ақпараттық және есептеу жүйелерін, компьютерлік техниканы, жергілікті компьютерлік желілер мен коммуникациялардың техникалық құралдарын, деректер қорын басқару және бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару.
- Ақпаратты автоматтандырылған өңдеуге арналған ақпараттық-есептеу жүйелерінің жұмыс істеуін ұйымдастыру, компьютерлік жүйелердің өнімділігін бақылаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, инженерлік, экономикалық және ғылыми сипаттағы мәселелерді шешу.
- Алгоритмдердің күрделілігін, сынақ нәтижелерін талдау және бағалау арқылы бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, әртүрлі тапсырмалар үшін әзірлеу орталарын пайдалана отырып, бағдарламалық модульдер мен компоненттерді біріктіру.
- Біріктірілген әзірлеу ортасын, мультимедиялық және ойын стратегияларын, дизайн құралдарын, бейне және ойын объектілерін тексеру және тестілеу арқылы бағдарламалық өнімдерді, мультимедиялық қосымшаларды және жоғары сапалы анимациялық компьютерлік ойындарды әзірлеу
- Веб-ресурстардың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ететін бағдарламалық процедураларды әзірлеу әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, веб-ресурстарды, деректер базасының құрылымдарын, бағдарлама интерфейстерін, модульдер мен бағдарламалық қамтамасыз ету компоненттерін жасау
- Операциялық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздіктің ішкі жүйелерін, ақпараттық қауіпсіздікке арналған бағдарламалық және техникалық құралдарды басқару, қорғалатын объектінің ақпараттық процестерінің құрылымы мен мазмұнын талдау негізінде ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді және оларды іске асырудың ықтимал жолдарын анықтау.
- Автоматтандырылған жүйелердің ресурстарын басқару, есептеу техникасын, жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді баптау, деректерді өңдеу және беру принциптерін қолдану
- Қолданбалы бағдарламалар жиынтығын, жаратылыстану негіздерін, қолданбалы математика мен информатикаға қатысты теориялардың негізгі фактілерін, тұжырымдамалары мен принциптерін пайдаланып есептеу математикасының есептерін шешу.
- Зерттеу, кәсіпкерлік және белгісіздік дағдыларын пайдалану
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, әрекеттерді түзеу және әртүрлі әдістерді қолдану.