Туристік қызмет психологиясы

  • Мақсаты: психологиялық білім жүйесін және оларды кәсіби қызмет процесінде шығармашылық пайдалану дағдыларын игеру. Мазмұны: Туристік өнімді сатудың психологиялық алғышарттары. Туристік компания клиентінің психодиагностикасы. Клиенттің мерзімді "шақыруы". Клиенттің назарын оның ішкі жағдайына аудару. Клиенттің қарсылықтарын жеңу және мәмілені аяқтау. Туризмдегі іскерлік этикеттің ауызша негіздері. Туризмдегі шиеленістің мәні мен орны. Жанжалдың түсінігі мен функциялары.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top