Туризмде маркетингтік зерттеудің әдісі

  • Мақсаты: маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу, коммуникативті және маркетингтік қызметті ұйымдастыру, баға белгілеуді жетілдіру, практикалық қызметте маркетингтің негізгі элементтерін пайдалану. Мазмұны:Туристік маркетинг жүйесі.Туристік фирманың маркетингтік ортасы.Туризмдегі маркетингтік ақпараттағы маркетингтік зерттеулер жүйесі.Туристік нарықты сегментациялау және позициялау. Туристік өнім және өнімнің өмірлік циклі. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Туризмдегі баға саясаты.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top