Туристік бизнесіндегі этика және этикет

  • Мақсаты: студенттерді кәсіби этика мен этикетке, басқарушылық этикаға, ұжымда жұмыс істей білуге үйрету. Мазмұны: Іскерлік әңгіменің сөйлеу мәдениеті. Іскерлік әңгіменің психологиялық мәдениеті. Әңгімелесушілердің ішкі күйін олардың қимылдары мен позалары арқылы тану. Персонал мәселелерін шешуге арналған HR тәсілдері. Қызмет: сервистің құрамдас бөлігі және табысты бәсекелестіктің анықтаушы факторы. Әлемдік қонақжайлылық индустриясының қазіргі даму тенденциялары.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top