Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қонақүй сервисі саласында қарым-қатынас этикасы
-
Мақсаты: студенттердің қонақүй қызметіндегі іскерлік қарым – қатынас этикасының теориялық негіздері мен рөлі туралы білімдерін дамыту; Мазмұны: Кәсіби этика және оның негізгі категориялары. Серіктестік этикасы. Іскер адамдардың киім мәдениеті. Корпоративтік этика және кәсіпорын этикасы. Іскерлік қарым-қатынас этикеті мен мәдениеті.
-
Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2