Қонақжайлылық индустриясындағы сату технологиясы

  • Мақсат: студенттерге туристік кешендерді материалды-техникалық базаларының деңгейімен жағдайлары туралы, туризм саласының теориялық, әдістемелік және тәжірибелік қызметі туралы біліктілігін арттыру. Сату ережелерінің негізін үйрету. Мазмұны: Туризм индустриясы және оның кәзіргі уақытша даму шарттары. Туристік қызмет көрсету нарығы. Туристік өнімді сату ережесі. Халықаралық туризмінің даму шарттары және негізгі факторлар. Туристік сұраныс және оның мінездемелік қасиеті. Туристік ұсыныс. Туристік сұраныс географиясы. Туристік сауда құрылымдық үрдіс ретінде. Туристік өнімді жылжыту және туроператорлар шынжырын құрастыру. Туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру ерекшеліктері. Маркетингтік коммуникациялар және оның түрлері. Промо – акция маркетингтік құрал ретінде. Мерчандайзинг әдісінің мүмкіндігі және тәжірибе.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top