Қонақжайлылық индустриясындағы жарнама

  • Мақсаты: заманауи нарықтық экономиканың талаптарына сәйкес қонақжайлылық саласындағы жарнаманы әзірлеу үшін қажетті білім мен жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи жарнама және оның туризмдегі міндеттері. Туризмдегі жарнамалық процестің мақсатты аудиториясы. Туризмдегі жарнамалық науқанның негізгі мақсаттары. Туризмдегі жарнамалық зерттеулер. Туризмдегі компьютерлік жарнама. Туристік кәсіпорынның фирмалық стилі. Жарнама агенттіктерінің сипаттамасы және туризмдегі жарнамалық қызметті реттеу. Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызметтің тиімділігін бағалау
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top