Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мейрамхана және қонақ үй қызметінің мәдениеті
-
Мақсаты: студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана кешенінің жарнамалық қызметінің ерекшеліктерімен және қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: пәннің концептуалды аппаратын игеру; Қызмет көрсету мәдениетінің әртүрлі аспектілері туралы (психологиялық. этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық) идеяларды қалыптастыру; қызмет көрсету мәдениетінің психологиялық, этикалық, эстетикалық және ұйымдастырушылық негіздеріне сүйене отырып, қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын дамыту.
-
Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1