Мейрамхана және қонақ үй қызметінің мәдениеті

  • Мақсаты: студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана кешенінің жарнамалық қызметінің ерекшеліктерімен және қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: пәннің концептуалды аппаратын игеру; Қызмет көрсету мәдениетінің әртүрлі аспектілері туралы (психологиялық. этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық) идеяларды қалыптастыру; қызмет көрсету мәдениетінің психологиялық, этикалық, эстетикалық және ұйымдастырушылық негіздеріне сүйене отырып, қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын дамыту.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top