Мейрамхана және қонақүй бизнесіндегі психология

  • Мақсаты: студенттердің қонақтармен өзара әрекеттесудің және тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, яғни қызмет көрсету және басқару саласындағы адами қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі ілім қалыптастыру Мазмұны: Қонақжайлылық психологиясының ерекшеліктері. Қонақжайлылық индустриясындағы тамақтану орындарында қызмет көрсету психологиясы. Қонақжайлылықтың функционалды моделі. Қонақжайлылық психологиясы. Мейрамхана қонақтарына қызмет көрсету психологиясы. Қызмет психологиясы. Қонақүй бизнесінде персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top