Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Мейрамхана және қонақүй бизнесіндегі психология
-
Мақсаты: студенттердің қонақтармен өзара әрекеттесудің және тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, яғни қызмет көрсету және басқару саласындағы адами қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі ілім қалыптастыру Мазмұны: Қонақжайлылық психологиясының ерекшеліктері. Қонақжайлылық индустриясындағы тамақтану орындарында қызмет көрсету психологиясы. Қонақжайлылықтың функционалды моделі. Қонақжайлылық психологиясы. Мейрамхана қонақтарына қызмет көрсету психологиясы. Қызмет психологиясы. Қонақүй бизнесінде персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.
-
Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1