Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби этика

  • Мақсаты: студенттерді қонақүй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақүй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: қонақүй қызметі саласындағы іскерлік қарым-қатынас этикасы. Кәсіби-этикалық кодекс. Корпоративтік мәдениет. Мереке этикеті. Іскерлік түскі ас. Үстелге арналған заттар және олардың мақсаты. Мінез-құлық және қызмет көрсету ережелері.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top