Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер

  • Мақсаты: білім алушыларға маркетингтік зерттеулер жүргізу, маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу және практикалық қызметте маркетингтің негізгі элементтерін пайдалану дағдыларын үйрету. Мазмұны: Маркетингтің анықтамасы мен мақсаты. Маркетингтік қызметтерді зерттеу. Маркетингтік ортаны зерттеу. Нарықты сегментациялау және орналастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Қонақүй индустриясындағы зерттеу әдістері. Бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік. Маркетинг стратегиясын әзірлеу технологиялары.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top