Мейрамхана және қонақүй қызметіндегі жарнама, PR және имидж

  • Мақсаты: студенттерде мейрамхана және қонақүй бизнесінің жарнама және PR-да имидж құрудың мақсаты, формалары, әдістері, технологиялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Маркетинг кешеніндегі жарнама. Жарнамаға әсер ету және қабылдау процесі. Жарнаманы тарату құралдары. PR қызметін басқару. Қонақүй кәсіпорнының имиджін қалыптастыру технологиялары. Қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті құқықтық реттеу.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top