Жарнама және маркетинг

  • Мақсаты: зерттеу негізінде және көрнекі қабылдауды ескере отырып құрылған маркетингтік коммуникациялар мен жарнаманың теориялық және қолданбалы аспектілері туралы студенттердің жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: маркетингтік стратегиялар; брендинг, коммуникация процесінің негізгі элементтері; жарнамалық коммуникацияның қызмет ету ерекшеліктері; жарнаманың міндеттері, мақсаты және жалпы талаптары, жарнама қызметінің негізгі бағыттары, жарнама қызметінің түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Дағдылар, жарнамалық өнімдерді жобалау, графикалық редакторларды қолдану.
  • Образовательная программа 6B02171 Орта дизайны
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top