Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнама және маркетинг
-
Мақсаты: зерттеу негізінде және көрнекі қабылдауды ескере отырып құрылған маркетингтік коммуникациялар мен жарнаманың теориялық және қолданбалы аспектілері туралы студенттердің жүйеленген білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: маркетингтік стратегиялар; брендинг, коммуникация процесінің негізгі элементтері; жарнамалық коммуникацияның қызмет ету ерекшеліктері; жарнаманың міндеттері, мақсаты және жалпы талаптары, жарнама қызметінің негізгі бағыттары, жарнама қызметінің түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Дағдылар, жарнамалық өнімдерді жобалау, графикалық редакторларды қолдану.
-
Образовательная программа 6B02171 Орта дизайны
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2