Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік медиадағы жарнама және PR
-
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама мен медиаменеджменттің негізгі қағидалары, стратегиялары және басқару әдістері, жарнама нарығының құрылымы, БАҚ-тағы жарнама түрлері, мақсатты аудиторияны анықтау әдістері, сондай-ақ жарнама кампанияларын жоспарлау және басқару тәсілдері, қазіргі медиа индустриясындағы трендтер, цифрлық трансформацияның рөлі және жарнама мен менеджменттің өзара байланысы. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер жарнама стратегияларын әзірлейді, БАҚ бизнесін тиімді басқарып, медиа нарықта бәсекеге қабілетті болу дағдыларын көрсетеді. Медиаменеджментті меңгеру арқылы БАҚ саласындағы тиімді басқару процестерін, бизнес-модельдерді, медиа ұйымдардың құрылымын құрады. Табысты қаржыландыру көздерін және контентті монетизациялау жолдарын бағалайды.
-
Образовательная программа 6B03212 Конвергенттік журналистика
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2